d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2 Tråden
Prev14041424344723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Aug 25 2010 12:42pm
Quote (Jonsson @ 25 Aug 2010 20:42)
Wtf :o

Cp diablo .. Varje gång jag går in i en ny värld får jag error och måste starta om d2 :S

BTW, TACK :wub: :hug: :härskasmileysenvarasompussar:


Np :kiss:
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 25 2010 12:42pm
Quote (Errorz @ 25 Aug 2010 20:42)
Np :kiss:


DEN! JA! :D

:kiss:

e/ Undra varför de har tagit bort massa smileys :headscratch:

This post was edited by Jonsson on Aug 25 2010 12:42pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Aug 25 2010 12:43pm
Quote (Jonsson @ Aug 25 2010 07:42pm)
DEN! JA! :D

:kiss:

e/ Undra varför de har tagit bort massa smileys :headscratch:


Vilka då ? :O
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Aug 25 2010 12:43pm
Quote (Jonsson @ 25 Aug 2010 20:42)
DEN! JA! :D

:kiss:


Use the runes wisely young padawan B)
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 25 2010 12:45pm
Quote (TB4g @ 25 Aug 2010 20:43)
Vilka då ? :O


Typ :kiss: och <-- och -->

Finns säkert många fler :headscratch:

Quote (Errorz @ 25 Aug 2010 20:43)
Use the runes wisely young padawan B)


LÄTT, skrev också att du kan få tillbaka något sedan när jag blir lite rikare på ladder :D
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Aug 25 2010 12:45pm
Quote (Jonsson @ Aug 25 2010 07:45pm)
Typ :kiss: och <-- och -->

Finns säkert många fler :headscratch:



LÄTT, skrev också att du kan få tillbaka något sedan när jag blir lite rikare på ladder :D


ähh det är bara o skriva dem :D
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 25 2010 12:46pm
Quote (TB4g @ 25 Aug 2010 20:45)
ähh det är bara o skriva dem :D


Jo, fast när jag frågade en viss person vad den hette den när en pussade, då förstod han inte :ph34r:
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Aug 25 2010 12:46pm
Quote (Jonsson @ 25 Aug 2010 20:45)
Typ :kiss: och <-- och -->

Finns säkert många fler :headscratch:



LÄTT, skrev också att du kan få tillbaka något sedan när jag blir lite rikare på ladder :D


Behövs inte, :)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Aug 25 2010 12:47pm
Quote (Jonsson @ Aug 25 2010 07:46pm)
Jo, fast när jag frågade en viss person vad den hette den när en pussade, då förstod han inte :ph34r:


aha :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Aug 25 2010 12:47pm
Quote (TB4g @ 25 Aug 2010 20:47)
aha :D


tack att du dissade den avataren och sigen :hug:
Go Back To Svenska Topic List
Prev14041424344723Next
Closed New Topic New Poll