d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Part 2
Prev14041424344100Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Aug 3 2009 10:23am
chit chat ^^
Member
Posts: 21,689
Joined: Sep 15 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Aug 3 2009 10:23am
Quote (Simun @ Mon, 3 Aug 2009, 17:22)
this :)


haha :)
Va göru nu då?
ska äta vanlig mat nu, morsan har inte märkt att jag käkat mina kebabs, så nu blire grillat :drool:
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Aug 3 2009 10:23am
Quote (RistVaLL @ Mon, Aug 3 2009, 06:23pm)
chit chat ^^


du som spammar så mycket ananrs kommer och klagar :bouncy:
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Aug 3 2009 10:24am
Quote (Trophy @ Mon, 3 Aug 2009, 18:23)
haha :)
Va göru nu då?
ska äta vanlig mat nu, morsan har inte märkt att jag käkat mina kebabs, så nu blire grillat :drool:


haha ^^
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 3 2009 10:24am
Quote (Trophy @ Mon, 3 Aug 2009, 18:23)
haha :)
Va göru nu då?
ska äta vanlig mat nu, morsan har inte märkt att jag käkat mina kebabs, så nu blire grillat :drool:


lol mästerätarn? :rofl:
Member
Posts: 5,248
Joined: Jul 31 2009
Gold: 0.01
Aug 3 2009 10:24am
Quote (Trophy @ Mon, Aug 3 2009, 06:23pm)
haha :)
Va göru nu då?
ska äta vanlig mat nu, morsan har inte märkt att jag käkat mina kebabs, så nu blire grillat :drool:


:drool:
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Aug 3 2009 10:25am
Quote (snoramej @ Mon, Aug 3 2009, 06:24pm)
lol mästerätarn? :rofl:


sämtar du ir ? trophy är mästarn på allt :o
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 3 2009 10:25am
Quote (Trophy @ Mon, 3 Aug 2009, 18:23)
haha :)
Va göru nu då?
ska äta vanlig mat nu, morsan har inte märkt att jag käkat mina kebabs, så nu blire grillat :drool:


wtf give :drool:
själv kollar jag på scrubs :)
Member
Posts: 21,689
Joined: Sep 15 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Aug 3 2009 10:25am
Quote (snoramej @ Mon, 3 Aug 2009, 17:24)
lol mästerätarn? :rofl:


sjukt god dag idag, jag tackar gud för denna dag :P
mat för fulla jävla rullar, blir sjukt mkt gym i veckan pga denna fet dag :P
Member
Posts: 14,435
Joined: May 10 2009
Gold: 565.00
Aug 3 2009 10:25am
Quote (Simun @ Mon, Aug 3 2009, 06:25pm)
wtf give :drool:
själv kollar jag på scrubs :)


scrubs är slut :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev14041424344100Next
Closed New Topic New Poll