Quote (ZippYz @ 1 Nov 2010 12:07)
Trodde mitt jsp-nick var ''Milk Chocolate Tofeé'' men antar att jag hade fel

Quote (SCXiao @ 1 Nov 2010 12:00)
Du glömde lappen med ditt jsp-nick , noob

fortfarande iso ett godispapper!
glöm ej regler
This post was edited by ChingeR on Nov 1 2010 05:09am