d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1407408409410411521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Dec 30 2012 05:00pm
Quote (PlaaD @ Dec 30 2012 11:57pm)
Har tur så får inget sådant.
Att jag är röd på bilderna är för att jag rakat mig 5sek innan bilderna är tagna.
Aldrig ångrat mig så mycket över något i hela mitt liv tror jag......................


Kan raka bort mitt brösthår å donera till dig om du vill ha
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 30 2012 05:00pm
Quote (fotosyntEz @ 31 Dec 2012 00:00)
Kan raka bort mitt brösthår å donera till dig om du vill ha


yes pls.


Eller nvm ska nog ta livet av mig istället...
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Dec 30 2012 05:07pm
Quote (PlaaD @ Dec 31 2012 12:00am)
yes pls.


Eller nvm ska nog ta livet av mig istället...


ples no :cry:
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Dec 30 2012 06:02pm
Quote (BraSma @ Dec 30 2012 08:34am)
http://s8.postimage.org/waizw1dut/IMAG0007.jpg


jävla snygg affisch längst upp till vänster ;-)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 1 2013 05:32pm
Liten bild från igår


This post was edited by PlaaD on Jan 1 2013 05:33pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jan 1 2013 05:42pm
Quote (PlaaD @ 2 Jan 2013 00:32)
Liten bild från igår
http://img829.imageshack.us/img829/1483/20130101002620.jpg


'Alldeles för proper för våran Jonathan :(

tits or gtfo

This post was edited by snoramej on Jan 1 2013 05:42pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 1 2013 05:47pm
Quote (snoramej @ 2 Jan 2013 00:42)
'Alldeles för proper för våran Jonathan :(

tits or gtfo


Det där är egentligen mitt riktiga jag :(
Denna va kanske bättre?


Tyvärr inga titpics på <----

E: Märkte att den första försvann.


This post was edited by PlaaD on Jan 1 2013 06:09pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jan 1 2013 06:02pm
Quote (PlaaD @ 2 Jan 2013 00:47)
Det där är egentligen mitt riktiga jag :(
Denna va kanske bättre?
http://img543.imageshack.us/img543/1159/20130101025758.jpg

Tyvärr inga titpics på <----

E: Märkte att den första försvann.
http://img707.imageshack.us/img707/3166/20130101002608.jpg


Aa, lite bättre.

Still no tits :/

This post was edited by snoramej on Jan 1 2013 06:18pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jan 2 2013 03:06am
Quote (PlaaD @ 2 Jan 2013 00:47)
Det där är egentligen mitt riktiga jag :(
Denna va kanske bättre?
http://img543.imageshack.us/img543/1159/20130101025758.jpg

Tyvärr inga titpics på <----

E: Märkte att den första försvann.
http://img707.imageshack.us/img707/3166/20130101002608.jpg


söt tjej!

This post was edited by Fil on Jan 2 2013 03:13am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 2 2013 03:44am
Quote (PlaaD @ Dec 30 2012 11:39pm)
Standard hitler, fick inte ta bort den för lagkamraterna jag firar nyår med imorrn. De ansåg att jag skulle köra nyårstal på tyska.
http://img22.imageshack.us/img22/7119/20121230215533.jpg

Allt helt borta, känner mig inte hel längre :(
http://img221.imageshack.us/img221/3521/20121230233155.jpg


Jag hade faktiskt sån där mustach under en hel termin på Farsta Gymnasium (typ 50 % av eleverna där var antingen svarta eller hade sitt ursprung i mellanöstern)

Det som hände var dock att många invandrare tyckte det var humor



Go Back To Svenska Topic List
Prev1407408409410411521Next
Add Reply New Topic New Poll