Standard hitler, fick inte ta bort den för lagkamraterna jag firar nyår med imorrn. De ansåg att jag skulle köra nyårstal på tyska.
http://img22.imageshack.us/img22/7119/20121230215533.jpg
Allt helt borta, känner mig inte hel längre

http://img221.imageshack.us/img221/3521/20121230233155.jpg