d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1406407408409410521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Dec 29 2012 09:46am
Quote (ChingeR @ Dec 29 2012 03:38pm)
duckface


vill ju inte svälja saltvatten ^_^
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Dec 30 2012 02:34am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 30 2012 04:37pm
Rakade mig idag, ångrar nu att jag inte sparade 2-3mm iaf :(
Hintar att den psykopatiska blicken är med flit :)

Före


Hur jag hade under dagen (på gymmet, på innebandy etc)

Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Dec 30 2012 04:38pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 30 2012 04:39pm
Standard hitler, fick inte ta bort den för lagkamraterna jag firar nyår med imorrn. De ansåg att jag skulle köra nyårstal på tyska.


Allt helt borta, känner mig inte hel längre :(
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Dec 30 2012 04:40pm
Quote (PlaaD @ Dec 30 2012 11:39pm)
Standard hitler, fick inte ta bort den för lagkamraterna jag firar nyår med imorrn. De ansåg att jag skulle köra nyårstal på tyska.
http://img22.imageshack.us/img22/7119/20121230215533.jpg

Allt helt borta, känner mig inte hel längre :(
http://img221.imageshack.us/img221/3521/20121230233155.jpg


nu är du halv D:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 30 2012 04:44pm
Quote (fotosyntEz @ 30 Dec 2012 23:40)
nu är du halv D:


Halva min är hela din :ppPppP

Men sanning, skulle rakat mig för typ 3dagar sedan så man hade täckande stubb till nyår iaf :(((((((((((
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 30 2012 04:50pm
Quote (PlaaD @ 30 Dec 2012 23:44)
Halva min är hela din :ppPppP

Men sanning, skulle rakat mig för typ 3dagar sedan så man hade täckande stubb till nyår iaf :(((((((((((


det är fint med utslag i ansikte efter rakning :D

tur att det försvinner efter 1-2 dagar
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Dec 30 2012 04:53pm
Quote (PlaaD @ 31 Dec 2012 00:39)
Standard hitler, fick inte ta bort den för lagkamraterna jag firar nyår med imorrn. De ansåg att jag skulle köra nyårstal på tyska.
http://img22.imageshack.us/img22/7119/20121230215533.jpg

Allt helt borta, känner mig inte hel längre :(
http://img221.imageshack.us/img221/3521/20121230233155.jpg


hahaha, helt underbart :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 30 2012 04:57pm
Quote (Intenso8 @ 30 Dec 2012 23:50)
det är fint med utslag i ansikte efter rakning :D

tur att det försvinner efter 1-2 dagar


Har tur så får inget sådant.
Att jag är röd på bilderna är för att jag rakat mig 5sek innan bilderna är tagna.
Aldrig ångrat mig så mycket över något i hela mitt liv tror jag......................
Go Back To Svenska Topic List
Prev1406407408409410521Next
Add Reply New Topic New Poll