Quote (Giraff @ 12 May 2017 15:47)
Vissa dagar är bättre än andra. Synd bara att detta inte är en av dem.
Jag fick fara och städa en trappuppgång.
Det var blod på golv, väggar, räcken, dörrar, fönster och dörrar. Överallt helt enkelt.
Enda skyddet jag fick med mig var tunna vinylhandskar, inte ens nitril som man skall ha vid hantering av kroppsvätskor...
I efterhand fick jag höra djungeltrumman berätta att det är en av stans många missbrukare som varit där och blodat.
Funderar på att bada i desinfektionsmedel nu.
Fy faaan. Låter som nå blodbad efter en kniv fight eller nåt.
Lät riktigt grisit i alla fall.
Quote (n1ghtm4r3 @ 12 May 2017 17:17)
Flyttstäda ur en lägenhet är ju ett straff utan guds nåde!
Dagen jag flyttar ur denna lya kommer jag hyra in en städfirma.
This!
Quote (SCXiao @ 13 May 2017 16:28)
Det är dom här små sakerna jag har saknat, som att kunna gå naken i lägenheten eller bajsa med öppen dörr
#Freedom
Jag gillar också att gå runt halv näck! NP nu när man flyttat ut och bor solo.
Quote (Fil @ 15 May 2017 19:30)
Jag och sambon vittnade till en påbackning i ett IKEA-varuhus där den som backade in i bilen därefter smet från platsen.
Vi skrev registreringsnumret och hörde av oss till den med den skadade bilen.
Nu några månader senare är det utagerat, ägaren till den skadade bilen skickade blomsterbud som tack för hjälpen idag.
Ändå kul att se att folk visar uppskattning :)
Lol najs, karma!

Quote (PlaaD @ 17 May 2017 10:35)
Köra upp till Göteborg vid 06:10 för att gå på århundratets obekvämaste intervju.
Kvinnan som intervjuade viskade typ frågorna, stirrade typ rakt in i laptopen hela tiden och undvek ögonkontakt och var i allmänhet sjukt stel.
Har verkligen inte en aning om det gick åt helvete/ok/bra...
Det lät väldigt akward!
Quote (ankiie @ 17 May 2017 14:38)
Var på oljemassage hos en thaiare. Har vart hos hon en gång tidigare, ingen sån där kvinna som frågar om "happy ending".
När hon väl höll på med ryggen frågar jag om jag skulle ta av kalsongerna då dem är i vägen men då fnissade hon bara.
Vänder på mig och får överkroppsmassage och sen närmar hon sig med händerna sådär så hon tafsar ovanför kuken sen längs med låren precis intill ballarna sen tar jag bara av mig kallingarna.
-Du är inte blyg? Säger hon, svarar "nepp". Sen runkar hon av mig men jag får inte utlösning. Är helt skakis för hon är typ 40+ eller nåt,
- Är du nervös? "Vet inte varför det inte går". Går på toa och låtsas bli klar med det och sen tack o adjö.
En väldigt bra vanlig massage med lite kefft slut tyvärr. Behövde inte pröjsa extra som tur var. Massagen 5/5 toast, slutet 1/5 toast.
hahahahha. Bästa jag läst på ett tag.
Helt ärligt då :D, eftersom du drog av dig kallingarna, var du lite små taggad på happy ending?