d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1404405406407408521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Dec 21 2012 12:42pm
Quote (PhearCIII @ 21 Dec 2012 17:35)
Hurley B)


Så vare ja ^^


Quote (Nickeee @ 21 Dec 2012 17:41)
queue hahahah 10/10 stämmer helt perfekt hahah


ABOOOOOOOOOOOOOOO!
:D

Quote (snoramej @ 21 Dec 2012 18:00)
xD


HEJ PÅ DIG HEJTAH! :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 22 2012 09:28pm
Den enda bilden från kvällen som mina arbetskamrater tog som vart någorlunda bra.
Kvinnor+alkohol+kameror=nononono märkte jag då det finns typ 10bilder som jag inte vet vad det är för något under den tiden jag bad dem ta 1 bild på mig+2kompisar.
Jag i mitten obv.


This post was edited by PlaaD on Dec 22 2012 09:28pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Dec 24 2012 08:01pm


Julaftonutgång yo!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 25 2012 03:04am
Quote (DoYouEvenSpetch @ 25 Dec 2012 03:01)
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/65073_4721736735790_1886003883_n.jpg

Julaftonutgång yo!


brukar man inte ha skjorta -_-
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Dec 25 2012 09:18am
Quote (Intenso8 @ Dec 25 2012 11:04am)
brukar man inte ha skjorta  -_-


T-shirt och väst är minst lika snyggt :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Dec 25 2012 09:30am
Quote (Intenso8 @ Dec 25 2012 11:04am)
brukar man inte ha skjorta  -_-


Har man skjorta kan man inte visa sina tats
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 25 2012 09:30am
Quote (umade @ 25 Dec 2012 16:30)
Har man skjorta kan man inte visa sina tats


Ko
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Dec 25 2012 11:06am
Quote (umade @ 25 Dec 2012 16:30)
Har man skjorta kan man inte visa sina tats


vrf inte bara sätta tatueringen i ansiktet då ?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Dec 25 2012 11:15am
Quote (Intenso8 @ 25 Dec 2012 19:06)
vrf inte bara sätta tatueringen i ansiktet då ?


Smart tänkt
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Dec 25 2012 11:20am
Quote (umade @ 25 Dec 2012 16:30)
Har man skjorta kan man inte visa sina tats


Har man t-shirt kan man inte visa sina tits
Go Back To Svenska Topic List
Prev1404405406407408521Next
Add Reply New Topic New Poll