Var på Whirr igår, har biljetter till Woods på Måndag.
Sugen på att se Widowspeak på Fredag och Pharao Sanders på Lördag men fan, 4 gig på mindre än en vecka känns lite extremt t.om med mina mått mätt.
För att inte tala om att det inte är gratis
Får se hur vi göra med det där