Quote (Pissboss3 @ 8 May 2013 14:22)
Jag tror nog jag är den enda för tillfället som lirar på bnp här i swesub tror jag.,
Hör av dig om du vill lira

och mig har du inte tagit i en heads up än
vann 2 ggr över herr trolololo också på 4 min

amme har fått smisk i h/u också
le chef är obesegrad