d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1402840294030403140325001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 8 2013 08:07am
Quote (Snigelfis @ 8 May 2013 16:04)
Har ju redan lärt mig massa termer genom Swesub så vafan.

6000 fg AI Don Hu WW


gg kör 6k a/i och vinn
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 8 2013 08:13am
Quote (Snigelfis @ May 8 2013 04:04pm)
Har ju redan lärt mig massa termer genom Swesub så vafan.

6000 fg AI Don Hu WW


Ska jag vinna åt dig? (a)
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
May 8 2013 08:18am
Quote (Mikob @ 8 May 2013 16:13)
Ska jag vinna åt dig? (a)


Förlorade inte du för Makata nyss?
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
May 8 2013 08:22am
Quote (Snigelfis @ 8 May 2013 06:04)
Har ju redan lärt mig massa termer genom Swesub så vafan.

6000 fg AI Don Hu WW


Jag tror nog jag är den enda för tillfället som lirar på bnp här i swesub tror jag.,

Hör av dig om du vill lira :)
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 8 2013 08:25am
6000 kanske var lite i grövsta laget. 50 fg låter mer resonabelt.:DDDDDD
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 8 2013 08:29am
Quote (Pissboss3 @ May 8 2013 04:22pm)
Jag tror nog jag är den enda för tillfället som lirar på bnp här i swesub tror jag.,

Hör av dig om du vill lira :)


stake me back :(
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
May 8 2013 08:29am
Quote (Mikob @ 8 May 2013 06:29)
stake me back :(


Du förlorar ju bara ;)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 8 2013 08:46am
Quote (Pissboss3 @ May 8 2013 04:29pm)
Du förlorar ju bara ;)


Jag gör det till 40k, sen förlorar*

:(
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 8 2013 08:52am
Quote (Pissboss3 @ 8 May 2013 14:22)
Jag tror nog jag är den enda för tillfället som lirar på bnp här i swesub tror jag.,

Hör av dig om du vill lira :)


och mig har du inte tagit i en heads up än B)

vann 2 ggr över herr trolololo också på 4 min :)

amme har fått smisk i h/u också


le chef är obesegrad
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 8 2013 08:53am
Quote (Chefen @ May 8 2013 04:52pm)
och mig har du inte tagit i en heads up än B)

vann 2 ggr över herr trolololo också på 4 min :)

amme har fått smisk i h/u också


le chef är obesegrad


Tar dig någon gång (:
Med eller utan bet
Go Back To Svenska Topic List
Prev1402840294030403140325001Next
Closed New Topic New Poll