Quote (GeneralBosse @ Apr 13 2017 02:39am)
Brukar inte besöka detta ställe direkt ofta, men måste fråga om råd
Jag strömmar inför en liten skara av svenskar (brukar ha typ 5-8 tittare men alltid samma) och en av tittarna är mycket lustig, han bor hemma, han är öppet nazist, han har berättat att han har problem med sin mamma som är schizofren eller något i den stilen och tjänar tydligen över 50 tusen i månaden på diverse bitcoinaffärer som han inte vill berätta närmare om.
Han har sagt att han hatar bögar osv men han uttrycker en sorts kärlek för mig och igår gav jag ut min bitcoinadress varpå han skickade bitcoin till ett värde av 10 tusen.
Börjar bli både orolig och rädd för det hela, han är helt besatt av mig och sparar skärmklipp av varje reaktion jag gör på strömmen och tycker inte det är något konstigt med det och idag var han tydligen i slottsparken i göteborg i 14 timmar och gick nyss och la sig mellan träden där.
Han vet inte mitt namn eller adress och bor i göteborg medans jag bor i stockholm men är ändå rädd att han kan doxxa mig, åka upp till stockolm och hitta på något.
Jag vet inte om jag vågar ta emot mer pengar eftersom han verkar tämligen psykiskt labil. Jag gillar ju pengar, men vill samtidigt inte ha något som helst samröre med den här killen, vad fan ska jag göra?
Fråga 1 är om oron han orsakar dig är värt pengarna, om inte så får du fimpa honom. Jag vet inte vad man har för möjligheter på Twitch men kanske skicka tillbaka hans stålar och blocka honom från att skriva.
Fråga 2 är om risken att han faktiskt gör något allvarligt är såpass hög att det är motiverat att säga nej till så mycket stålar. Antagligen inte, det finns många knäppgökar men dom flesta är harmlösa.
Alltså borde det vara en fråga om huruvida pengarna är värda huvubryn eller inte och det vet bara du.
This post was edited by Svartermetalisk on Apr 12 2017 11:26pm