d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1402740284029403040315001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 8 2013 06:37am
Quote (Pissboss3 @ 8 May 2013 14:35)
Joinar ett bord du och en till, all in första handen

50/50 vinst


50/50 donate
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 8 2013 06:54am
Quote (Pissboss3 @ 8 May 2013 14:35)
Joinar ett bord du och en till, all in första handen

50/50 vinst


Låter lätt som fan.

1 mille fg here i come.

E: Sen fanns det tydligen Don och Hu eller vad katten det va.

Låter som en gåta.

This post was edited by Snigelfis on May 8 2013 06:59am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 8 2013 07:10am
Köra Guitar Hero för första gången på troligen 1½ år, kramp i fingrarna direkt typ, kanske inte skulle börjat med värsta låtarna....
FML
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
May 8 2013 07:10am
Quote (Snigelfis @ 8 May 2013 14:54)
Låter lätt som fan.

1 mille fg here i come.

E: Sen fanns det tydligen Don och Hu eller vad katten det va.

Låter som en gåta.


Det är en gåta tills man läst nyburgarguiden
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 8 2013 07:18am
Quote (PlaaD @ 8 May 2013 15:10)
Köra Guitar Hero för första gången på troligen 1½ år, kramp i fingrarna direkt typ, kanske inte skulle börjat med värsta låtarna....
FML


Fan man kanske skulle installera det igen!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 8 2013 07:46am
Quote (PlaaD @ 8 May 2013 14:10)
Köra Guitar Hero för första gången på troligen 1½ år, kramp i fingrarna direkt typ, kanske inte skulle börjat med värsta låtarna....
FML


Kom precis på en av anledningarna varför jag slutade spela, båda gitarrerna va lite trasiga...
Lite småstörande när man ligger på bra combo så slutar blå knapp funka lite spontant.
Member
Posts: 205,318
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 8 2013 07:47am
Quote (Snigelfis @ 8 May 2013 14:54)
Låter lätt som fan.

1 mille fg here i come.

E: Sen fanns det tydligen Don och Hu eller vad katten det va.

Låter som en gåta.


double or nothing

heads up
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
May 8 2013 07:50am
Quote (PlaaD @ 8 May 2013 15:46)
Kom precis på en av anledningarna varför jag slutade spela, båda gitarrerna va lite trasiga...
Lite småstörande när man ligger på bra combo så slutar blå knapp funka lite spontant.


:pPpPp

Jag behöver en ny usb-adapter till min trådlösa gitarr
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 8 2013 08:04am
Quote (SCXiao @ 8 May 2013 15:10)
Det är en gåta tills man läst nyburgarguiden


Quote (Marcusd0 @ 8 May 2013 15:47)
double or nothing

heads up


Har ju redan lärt mig massa termer genom Swesub så vafan.

6000 fg AI Don Hu WW
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
May 8 2013 08:06am
Quote (Snigelfis @ 8 May 2013 16:04)
Har ju redan lärt mig massa termer genom Swesub så vafan.

6000 fg AI Don Hu WW


Haru ju inte

AI = All In, 1vs1 all in första handen
Hu = Heads Up, 1vs1 fast man spelar som vanligt
Don = Double or Nothing, 4 som spelar vanligt och 2 vinner, 2 förlorar
Ton = Triple or Nothing, 6 som spelar vanligt och 2 vinner, 4 förlorar
Go Back To Svenska Topic List
Prev1402740284029403040315001Next
Closed New Topic New Poll