d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1402540264027402840295001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
May 7 2013 02:42pm
Quote (Intenso8 @ 7 May 2013 12:18)
:wub:


Puss :*

Quote (PhearCIII @ 7 May 2013 12:24)
Ska vi cruisa? :P


Jaaaaaaa <3
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 7 2013 02:51pm
Quote (Pissboss3 @ 7 May 2013 20:42)
Puss :*



Jaaaaaaa <3


får jag vara med på ett hörn? :unsure:
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
May 7 2013 03:07pm
Quote (Chefen @ 7 May 2013 12:51)
får jag vara med på ett hörn?  :unsure:


Bara om du inte är blyg, du brukar vara så blyg :(
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
May 7 2013 03:14pm
nvm, pallar inte suspension

This post was edited by Pissboss3 on May 7 2013 03:15pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 7 2013 03:14pm
Jag var och såg Whirr, dom var support åt nåt band som var support åt nåt tredje band, whatever.

Jag skakade hand med deras trummis han var skittrevlig vilket var nice. Jag sa åt honom att jag inte hade hört någon utav huvudakterna utan bara var där för deras skulle det tyckte han var kul ofc

Här är en bra Whirr låt om någon mot förmodan skulle vara intresserad:

http://www.youtube.com/watch?v=ikDoyRFJ3zw

Viss risk att jag blir varnad för länk till mjukporr men men :P


Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 7 2013 10:28pm
Fredag....isch
Member
Posts: 205,298
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 8 2013 12:44am
Niopåöoikk ggop
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 8 2013 02:15am
Meanwhile hos polarprisjuryn:

-Fan boys nu har vitingarna vunnit flera år i rad, vi måste skicka fram en neger.

-Vad sägs om Miles Davis? John Coltrane? Otis fucking redding

-Nee för obskryt vi behöver något som den vita medelklassen faktiskt hört.

-Vad sägs om youssi n'dour hade inte han nån helt värdelös radiodänga där nån gång på 90-talet?

-JO GENIALT HAN BLIR DET

Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
May 8 2013 03:27am
Quote (Svartermetalisk @ 8 May 2013 09:15)
Meanwhile hos polarprisjuryn:

-Fan boys nu har vitingarna vunnit flera år i rad, vi måste skicka fram en neger.

-Vad sägs om Miles Davis? John Coltrane? Otis fucking redding

-Nee för obskryt vi behöver något som den vita medelklassen faktiskt hört.

-Vad sägs om youssi n'dour hade inte han nån helt värdelös radiodänga där nån gång på 90-talet?

-JO GENIALT HAN BLIR DET


Kan nästan hålla med om den. Dock inte om användandet av n-ordet.

Man ba que

This post was edited by Alphabetz on May 8 2013 03:27am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 8 2013 03:33am
Quote (Alphabetz @ 8 May 2013 11:27)
Kan nästan hålla med om den. Dock inte om användandet av n-ordet.

Man ba que


n-ordet? "nee" Eller? Håller med, borde säga nej istället som vanliga människor!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1402540264027402840295001Next
Closed New Topic New Poll