d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1402340244025402640275001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
May 7 2013 12:40pm
Det är ju en Fakking BMFE
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 7 2013 12:44pm
Quote (Pissboss3 @ 7 May 2013 20:40)
Det är ju en Fakking BMFE


pppff BMW

Bajs mellan wäxlarna
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
May 7 2013 12:48pm
Quote (Chefen @ 7 May 2013 20:39)


då har jag inte räknat in allt :)



Använder du bilen i någon slags motorsport eller är du bara fartgalning? :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 7 2013 12:51pm
Quote (Malmy @ 7 May 2013 20:48)
Använder du bilen i någon slags motorsport eller är du bara fartgalning? :)


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57417009&f=79&p=450980996
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 7 2013 01:21pm
Quote (K1NGEN @ 7 May 2013 18:44)
pppff BMW

Bajs mellan wäxlarna


inte på min getrag 265 :angry:

Quote (Malmy @ 7 May 2013 18:48)
Använder du bilen i någon slags motorsport eller är du bara fartgalning? :)


njaa om det är nått event/drifting så kommer jag nog vara med, men inget seriöst


kul och vara snabbast till 110? eller vad säger man? få som kör ifrån mig

Quote (generalet @ 7 May 2013 18:51)


hörrö uma-ness, med crusing menar jag inte att man ska glida genom stan och leka tuff! utan det andra som finns då det är crusing

This post was edited by Chefen on May 7 2013 01:23pm
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
May 7 2013 01:23pm
Quote (generalet @ 7 May 2013 20:51)


haha tack :)

Quote (Chefen @ 7 May 2013 21:21)
inte på min getrag 265 :angry:



njaa om det är nått event/drifting så kommer jag nog vara med, men inget seriöst


kul och vara snabbast till 110? eller vad säger man? få som kör ifrån mig


oki :)
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 7 2013 01:24pm
Quote (Chefen @ 7 May 2013 21:21)
inte på min getrag 265 :angry:


Vet du vad skillnaden mellan en snigel och en BMW är?
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 7 2013 01:25pm
Quote (c00kie_m0nster @ 7 May 2013 19:24)
Vet du vad skillnaden mellan en snigel och en BMW är?


humm.. turkar älskar bmw men inte sniglar?

Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 7 2013 01:27pm
Quote (Chefen @ 7 May 2013 21:25)
humm.. turkar älskar bmw men inte sniglar?



I Bmwn sitter slemmet på insidan
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
May 7 2013 01:27pm
Quote (Chefen @ 7 May 2013 21:21)
i

hörrö uma-ness, med crusing menar jag inte att man ska glida genom stan och leka tuff! utan det andra som finns då det är crusing



Wikipedia:

Cruising


Cruising är ett engelskt ord som åsyftar segling, motorcykel- eller bilåkning för nöjet av själva färden, och där något mål för färden sällan finns. Jämför ordet nöjeskryssning där man, ombord på en båt, roar sig och där resans rutt inte alltid är så viktig.

En av världens största cruisingar är den som arrangeras i samband med Power Big Meet i Västerås.

Cruising kan även avse raggning bland homosexuella.[1]

Så om det inte är att åka runt och se tuff ut..... :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1402340244025402640275001Next
Closed New Topic New Poll