Quote (PhearCIII @ 7 May 2013 17:40)
Kostar att ligga på topp

mm det gör ju de.. men vill ha lika mkt hk som kg så

Quote (generalet @ 7 May 2013 18:15)
danke

slapp jag säga allt igen hehe
Quote (Malmy @ 7 May 2013 18:04)
Damn dyra krejer. Vad har du för bil? måste vara jävligt fin om du vill pröjsa 23k på delar till den

då har jag inte räknat in allt

Quote (Intenso8 @ 7 May 2013 18:14)
han har en 740 gl från 1988... inte utsidan som räknas

knip!
