d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1402240234024402540265001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 7 2013 09:57am
tänkte beställa lite godis till bilen som ev ska monteras i vinter... men vart på lite halv kasst humör måste jag säga


insug=10k (ppf)
h-profil stakar (smidda) + smidda kolvar =12K
en till bosh 044 pump= 2,2 K
nya stålomspunna slangar (+ kopplingar som kostar drygt 100ingen st) = ~350 kroner metern och behöver väl 8 meter iaf
mössa till turbon=1k

och det tillkommer saker som flera packningar, nya bultar till toppen osv.. så säkert 3-4 k i strö saker bara för att byta det andra
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
May 7 2013 10:06am
Quote (Fil @ 7 May 2013 17:13)
Tjenare snigge!

Läget?


Hej psickeln!

Jotack det brinner i bajranden som farmor brukade säga! *host*

Sitter på jobbet och avlider lite halvt.

Även om jag har komptid att ta ut så är livet som konsult hårt när man vill ta ledigt en klämdag:D

Den dagen går till spillo så då får man jobba 180 timmar idag istället! hurra hurra

Hur står det till själv?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 7 2013 10:08am
Quote (Snigelfis @ 7 May 2013 18:06)
Hej psickeln!

Jotack det brinner i bajranden som farmor brukade säga! *host*

Sitter på jobbet och avlider lite halvt.

Även om jag har komptid att ta ut så är livet som konsult hårt när man vill ta ledigt en klämdag:D

Den dagen går till spillo så då får man jobba 180 timmar idag istället! hurra hurra

Hur står det till själv?


Fint som snus man1! :D

Verkligen inget att klaga på

This post was edited by Fil on May 7 2013 10:08am
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 7 2013 11:12am


Nostalgi någon?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 7 2013 11:40am
Quote (Chefen @ May 7 2013 04:57pm)
tänkte beställa lite godis till bilen som ev ska monteras i vinter... men vart på lite halv kasst humör måste jag säga


insug=10k (ppf)
h-profil stakar (smidda) + smidda kolvar =12K
en till bosh 044 pump= 2,2 K
nya stålomspunna slangar (+ kopplingar som kostar drygt 100ingen st) = ~350 kroner metern och behöver väl 8 meter iaf
mössa till turbon=1k

och det tillkommer saker som flera packningar, nya bultar till toppen osv.. så säkert 3-4 k i strö saker bara för att byta det andra


Kostar att ligga på topp :D
Retired Moderator
Posts: 13,410
Joined: Aug 27 2006
Gold: 39,816.48
Trader: Trusted
May 7 2013 12:04pm
Quote (Chefen @ 7 May 2013 17:57)
tänkte beställa lite godis till bilen som ev ska monteras i vinter... men vart på lite halv kasst humör måste jag säga


insug=10k (ppf)
h-profil stakar (smidda) + smidda kolvar =12K
en till bosh 044 pump= 2,2 K
nya stålomspunna slangar (+ kopplingar som kostar drygt 100ingen st) = ~350 kroner metern och behöver väl 8 meter iaf
mössa till turbon=1k

och det tillkommer saker som flera packningar, nya bultar till toppen osv.. så säkert 3-4 k i strö saker bara för att byta det andra


Damn dyra krejer. Vad har du för bil? måste vara jävligt fin om du vill pröjsa 23k på delar till den :P
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 7 2013 12:14pm
Quote (Malmy @ 7 May 2013 19:04)
Damn dyra krejer. Vad har du för bil? måste vara jävligt fin om du vill pröjsa 23k på delar till den :P


han har en 740 gl från 1988... inte utsidan som räknas ;)

This post was edited by Intenso8 on May 7 2013 12:15pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 7 2013 12:15pm
Quote (Malmy @ 7 May 2013 20:04)
Damn dyra krejer. Vad har du för bil? måste vara jävligt fin om du vill pröjsa 23k på delar till den :P


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57417009&f=79&p=450978701

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57417009&f=79&p=451005889
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 7 2013 12:31pm
Älskar hur south park döpt två avsnitt i följd till "Do the handicapped go to hell?" och "Probably"
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 7 2013 12:39pm
Quote (PhearCIII @ 7 May 2013 17:40)
Kostar att ligga på topp :D


mm det gör ju de.. men vill ha lika mkt hk som kg så :)
Quote (generalet @ 7 May 2013 18:15)


danke B) slapp jag säga allt igen hehe
Quote (Malmy @ 7 May 2013 18:04)
Damn dyra krejer. Vad har du för bil? måste vara jävligt fin om du vill pröjsa 23k på delar till den :P


då har jag inte räknat in allt :)
Quote (Intenso8 @ 7 May 2013 18:14)
han har en 740 gl från 1988... inte utsidan som räknas ;)


knip! :mad:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1402240234024402540265001Next
Closed New Topic New Poll