Fina fisken

Känns inte som de redan gått över 1 månad.
Bilden är tagen från vår senaste operation vi varit ute på, varit borta 5 dagar. Kom hem idag från den. Lite sleten så legat och sovit senaste 2 timmarna för att återhämta mig

snart käka middag och sen träna.
Lite mer bilder ligger på fejjan som du kan kik på

Jeppz vi åkte och hälsade på min bror. Därför vi står där och väntar

p.s orange't skägg anses mäktigt här nere bland Afghanerna.