d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1401540164017401840195001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2013 03:16pm
Quote (SpAz. @ May 6 2013 11:11pm)
oh look it dis shit again:
"i usah dödar alla varandrah fålk dör påå gatannh ingen SJYKVÅRD MANN1 och så DÖDAR BARNA VArandra med pistoler Sa jag att barn alla bär PIZtoler o döddar alla?????"

niggahs please så jävla larpigt o sitta o hata på usa^^



fitta också jag öppnade aftonbladet-länken... nu sponsrar jag skiten och än en gång är nattsömnen förstörd. jävla aftonbladet varför ger du mig sån hatkärlek


Det är bara sjukt roligt att hundratals personer dör varje år pga deras liberala inställning till pang pang endå vägrar dom inse att det kan vara dags att ändra på grejjer.

Är du sur för att saker går åt helvete i ditt ultra-liberala paradis?

Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 6 2013 03:16pm
Quote (PlaaD @ 6 May 2013 23:15)
Trodde du va en utav skribenterna på AB, där hade jag fel tydligen  :unsure:

haha aaa de hade man ju kunnat tro.
fast njae

Quote (Svartermetalisk @ 6 May 2013 22:36)
Så är det, det finns hundra olika saker att skylla på men det är aldrig vapnets fel

men ärligt smaka på din egen mening. "men det är aldrig vapnets fel" - jag vet att du är sarkastisk men fattar du inte att det är sanningen? har ett vapen en vilja? lever det ens eller är det död materia?

Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 6 2013 03:17pm
Quote (Svartermetalisk @ 6 May 2013 23:16)
Det är bara sjukt roligt att hundratals personer dör varje år pga deras liberala inställning till pang pang endå vägrar dom inse att det kan vara dags att ändra på grejjer.

Är du sur för att saker går åt helvete i ditt ultra-liberala paradis?

usa mitt ultra-liberala paradis?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2013 03:17pm
Lol det är common sense, jag kan inte skjuta min morsa om jag inte har ett skjutvapen

Visst jag måste vara rätt jävla dum i huvudet för att överväga till att börja med men det kommer alltid finnas folk som är rätt jävla dumma i huvudet så se för fan till att dessa människor inte kan tredja en påse chips mot en m4
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 6 2013 03:42pm
Quote (Svartermetalisk @ 6 May 2013 23:17)
Lol det är common sense, jag kan inte skjuta min morsa om jag inte har ett skjutvapen

Visst jag måste vara rätt jävla dum i huvudet för att överväga till att börja med men det kommer alltid finnas folk som är rätt jävla dumma i huvudet så se för fan till att dessa människor inte kan tredja en påse chips mot en m4


alltså jag kommer ta självmord snart om jag bor kvar i Sverige. Jag känner mig som en cdspelare på repeat varenda gång jag kommer in på drog/vapendebatter. Ingen supersvensk likt dig själv skulle någonsin våga pröva att ifrågasätta sitt trygghetsknarkande och testa logik och nyanserat tänkande, det händer bara inte.

I Sverige förbjuder vi saker och vipps är problemen borta.

funkar ju så bra med prostitution, droger och vapen.
Det är ju inte sånt som de som faktiskt vill införskaffa sig, införskaffar sig till sist. Nä nä förbjud förbjud så försvinner problemen.


/€ med reservation för att jag är överjävligt dryg nu. jag orkar bara inte längre................................

p.s. usa är för fan inte mitt "Ultra-liberala" paradis. jävlar vad provocerad jag blir så fort folk säger det xD

This post was edited by SpAz. on May 6 2013 03:44pm
Retired Moderator
Posts: 13,415
Joined: Aug 27 2006
Gold: 46,991.48
Trader: Trusted
May 6 2013 03:45pm
Quote (SpAz. @ 6 May 2013 23:42)
alltså jag kommer ta självmord snart om jag bor kvar i Sverige. Jag känner mig som en cdspelare på repeat varenda gång jag kommer in på drog/vapendebatter. Ingen supersvensk likt dig själv skulle någonsin våga pröva att ifrågasätta sitt trygghetsknarkande och testa logik och nyanserat tänkande, det händer bara inte.

I Sverige förbjuder vi saker och vipps är problemen borta.

funkar ju så bra med prostitution, droger och vapen.
Det är ju inte sånt som de som faktiskt vill införskaffa sig, införskaffar sig till sist. Nä nä förbjud förbjud så försvinner problemen.


/€ med reservation för att jag är överjävligt dryg nu. jag orkar bara inte längre................................

p.s. usa är för fan inte mitt "Ultra-liberala" paradis. jävlar vad provocerad jag blir så fort folk säger det xD


Droger kan jag förstå din inställning till dom skadar enbart* personen som brukar dem, men vad skulle mer vapen någonsin föra med sig för gott?

This post was edited by Malmy on May 6 2013 03:48pm
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 6 2013 04:10pm
Quote (Malmy @ 6 May 2013 23:45)
Droger kan jag förstå din inställning till dom skadar enbart* personen som brukar dem, men vad skulle mer vapen någonsin föra med sig för gott?

att förbjuda vapnen gör inte att dom slutar existera. Dom som vill ha vapen (när dom är olagliga = dom kriminella) kommer att skaffa sig dessa ändå - detta är obestridlig fakta.
När dom är förbjudna så garanterar vi de riktiga Bovarna i samhället en extra trygghet - dom vet att dom är de enda beväpnade vid ett råndrama eller liknande. dom tackar o bockar.

Sen rent ideologiskt / principiellt så anser jag inte att jag är statens/samhällets ägodel. Hur kan det vara olagligt att jag äger en död bit materia? Man kan mörda folk med en gaffel också.
Varken du eller någon annan har rätten att bestämma om jag ska få ha en pistol i byrålådan eller inte. Om jag sedan skjuter en annan människa i huvudet, då ska jag ställas inför rätta i domstolsväsendet.

This post was edited by SpAz. on May 6 2013 04:11pm
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 6 2013 04:17pm
Quote (SpAz. @ May 7 2013 12:10am)
att förbjuda vapnen gör inte att dom slutar existera. Dom som vill ha vapen (när dom är olagliga = dom kriminella) kommer att skaffa sig dessa ändå - detta är obestridlig fakta.
När dom är förbjudna så garanterar vi de riktiga Bovarna i samhället en extra trygghet - dom vet att dom är de enda beväpnade vid ett råndrama eller liknande. dom tackar o bockar.

Sen rent ideologiskt / principiellt så anser jag inte att jag är statens/samhällets ägodel. Hur kan det vara olagligt att jag äger en död bit materia? Man kan mörda folk med en gaffel också.
Varken du eller någon annan har rätten att bestämma om jag ska få ha en pistol i byrålådan eller inte. Om jag sedan skjuter en annan människa i huvudet, då ska jag ställas inför rätta i domstolsväsendet.


not sure if srs :huh:

Klart de som verkligen vill fixa vapen kan fixa. Men givetvis kommer mer vapen försvinna från gatorna=mindre skjutningar.
Krävs ingen raketforskning för att fatta.
Ett bråk som urartar blir knytnävar/knivdragning meybe istället för vapenskjutningar i många fall

This post was edited by Mikob on May 6 2013 04:18pm
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 6 2013 04:18pm
Quote (Mikob @ 7 May 2013 00:17)
not sure if srs :huh:

jag är seriös.
ibland blir jag sugen på att begå socialt självmord och skriva "jag vill legalisera skjutvapen" på min facebookwall. vilket liv de skulle bli.
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 6 2013 04:19pm
Quote (SpAz. @ May 7 2013 12:18am)
jag är seriös.
ibland blir jag sugen på att begå socialt självmord och skriva "jag vill legalisera skjutvapen" på min facebookwall. vilket liv de skulle bli.


Please, go ahead..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1401540164017401840195001Next
Closed New Topic New Poll