d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1401440154016401740185001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 6 2013 01:30pm
Quote (Marcusd0 @ 6 May 2013 19:29)
googlade bil kamera! NP!


hitta 2 billiga kameror :angry:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
May 6 2013 02:18pm
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16731005.ab


Quote
Mordet skedde med ett vapen som pojken fått på sin 11-årsdag.



'MURRICA FUCK YEAH
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2013 02:19pm
Quote (SCXiao @ May 6 2013 10:18pm)


LOL

Amerika, där du får röka weed och skjuta alla närhelst det behagar men akta dig för att ha sex eller spela nätpoker

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 6 2013 02:21pm
Quote (Svartermetalisk @ 6 May 2013 22:19)
LOL

Amerika, där du får röka weed och skjuta alla närhelst det behagar men akta dig för att ha sex eller spela nätpoker


Kyrkan och de som stöttar dagens vapenlagar kommer ju skylla på spelet och inte faktumet att han fick ett vapen i present på sin 11-års dag, 100%.

This post was edited by generalet on May 6 2013 02:22pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2013 02:24pm
Quote (generalet @ May 6 2013 10:21pm)
Kyrkan och de som stöttar dagens vapenlagar kommer ju skylla på spelet och inte faktumet att han fick ett vapen i present på sin 11-års dag, 100%.


Visst är det så men faktum kvarstår att om du köper ett vapen av vilken anledning som helst, även om det bara är för att gömma den i garderoben så ökar risken att bli ihjälskjuten med flera hundra procent

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 6 2013 02:26pm
Quote (Svartermetalisk @ 6 May 2013 22:24)
Visst är det så men faktum kvarstår att om du köper ett vapen av vilken anledning som helst, även om det bara är för att gömma den i garderoben så ökar risken att bli ihjälskjuten med flera hundra procent


Självklart, säger bara att det finns faktiskt personer som är så blinda att de kommer skylla på dataspelet istället för att skylla på den enligt oss självklara anledningen att han fick ett vapen på sin 11-års dag.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
May 6 2013 02:27pm
Quote (Svartermetalisk @ 6 May 2013 22:24)
Visst är det så men faktum kvarstår att om du köper ett vapen av vilken anledning som helst, även om det bara är för att gömma den i garderoben så ökar risken att bli ihjälskjuten med flera hundra procent


Har man vapen hemma är risken större att det händer en sådan olycka än att man skjuter en inkräktare. Toy story
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2013 02:36pm
Quote (SCXiao @ May 6 2013 10:27pm)
Har man vapen hemma är risken större att det händer en sådan olycka än att man skjuter en inkräktare. Toy story


Yep

Quote (generalet @ May 6 2013 10:26pm)
Självklart, säger bara att det finns faktiskt personer som är så blinda att de kommer skylla på dataspelet istället för att skylla på den enligt oss självklara anledningen att han fick ett vapen på sin 11-års dag.


Så är det, det finns hundra olika saker att skylla på men det är aldrig vapnets fel

Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 6 2013 03:11pm
oh look it dis shit again:
"i usah dödar alla varandrah fålk dör påå gatannh ingen SJYKVÅRD MANN1 och så DÖDAR BARNA VArandra med pistoler Sa jag att barn alla bär PIZtoler o döddar alla?????"

niggahs please så jävla larpigt o sitta o hata på usa^^



fitta också jag öppnade aftonbladet-länken... nu sponsrar jag skiten och än en gång är nattsömnen förstörd. jävla aftonbladet varför ger du mig sån hatkärlek

This post was edited by SpAz. on May 6 2013 03:12pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 6 2013 03:15pm
Quote (SpAz. @ 6 May 2013 22:11)
oh look it dis shit again:
"i usah dödar alla varandrah fålk dör påå gatannh ingen SJYKVÅRD MANN1 och så DÖDAR BARNA VArandra med pistoler Sa jag att barn alla bär PIZtoler o döddar alla?????"

niggahs please så jävla larpigt o sitta o hata på usa^^



fitta också jag öppnade aftonbladet-länken... nu sponsrar jag skiten och än en gång är nattsömnen förstörd. jävla aftonbladet varför ger du mig sån hatkärlek


Trodde du va en utav skribenterna på AB, där hade jag fel tydligen :unsure:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1401440154016401740185001Next
Closed New Topic New Poll