asså.. okej, tomater köper jag OM man grillar den, men gurkan kan man spara in på... resterande smakar ändå bara skit ^^ nått som våra päron lurat i oss att det ska vara nyttigt och så vidare..
du ska få en marinad tipps (notera att detta hellst ska ligga 2 dar) olja,soja,citron,vitlök,chilipeppar (alltså riktig chili och inget hobby trams), chilikärnor typ (vet inte hur jag ska förklara), salt,peppar
dela upp kolen i grillen, så grilla som hårt på varsin sida över kolen och lägg sedan den på sidan där det inte glöder och he på locket tills dom är klara B) alternativ spraya på citron eller marinad under grillningen
nu potatisen, skär upp dom och lägg dom i en plastpåse och feta på ordentligt med smör, häll i dom kryddorna du vill ha och låt stå en dag i kylen, kör i ungen med skivad lök
sås=cream fresh med sötsursås/ bea
klart

en grillad burgare med feta tomatskivor, krispig isbergssallad och en halvliter dressing