d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1401140124013401440155001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 6 2013 10:31am
Quote (Marcusd0 @ 6 May 2013 17:38)


Suttit med både den där och http://www.recepten.se/slumpat_recept.html

Bestämde mig till slut, taco-pastasallad B) billigt, gott och går lika fort att laga som tiden det tar att koka pasta

This post was edited by SCXiao on May 6 2013 10:31am
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 6 2013 12:22pm
Quote (Mikob @ 6 May 2013 08:18)
1:100 hostas i stort sett aldrig, dice games lika så.
Varför skulle du ens spela dice över ais? :huh:

Och nja, du cashar inte ut 8000marker från en 1:100, den fgn finns inte ens i rings


finns ingen limit då man skriver in eget belopp i rings newfag

på min tid fanns det då minst 4 st på första sidan, brobro körde upp till 200K (alternativ hans max belopp) och varför jag hellre skulle köra dice? jo för att du kan få x10 istället för dubbelt upp, och 50% chans att du vinner


jadu..- dom hostades väl 1-2-3 gånger i veckan också.. gör så att du greppar järnnian och springer och leker med dom andra knattarna på gatan weasley

kind regards, chefen



Quote (SCXiao @ 6 May 2013 15:38)
Alltid detta problem med att lista ut vad man vill äta ikväll


gör som jag! styr upp lite klyftpotatis, lite röror, skippa salladen, marinera någar köttbitar och grilla

This post was edited by Chefen on May 6 2013 12:25pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 6 2013 12:23pm
Ingen som ser hockeyn?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 6 2013 12:25pm
Quote (Fil @ 6 May 2013 20:23)
Ingen som ser hockeyn?


Iso länk till stream
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 6 2013 12:25pm
Quote (Fil @ 6 May 2013 19:23)
Ingen som ser hockeyn?


tänkte sätta mig och kolla nu! :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 6 2013 12:28pm
Quote (SCXiao @ 6 May 2013 20:25)
Iso länk till stream


http://www.tv4play.se/program/hockey-vm?video_id=2309279

Har du ens försökt själv? :P
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 6 2013 12:28pm
Quote (Chefen @ 6 May 2013 20:22)
gör som jag! styr upp lite klyftpotatis, lite röror, skippa salladen, marinera någar köttbitar och grilla


Har inte fått tummen ur och köpt grill än, blir i slutet av månaden

Sallad är ju nästan ett måste btw, eller iaf skivad gurka och tomater :O



Quote (Fil @ 6 May 2013 20:28)


Nej :angel: Tackar!

This post was edited by SCXiao on May 6 2013 12:28pm
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 6 2013 12:33pm
Jobba över när man sitter med feber <3
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 6 2013 12:46pm
Quote (SCXiao @ 6 May 2013 18:28)
Har inte fått tummen ur och köpt grill än, blir i slutet av månaden

Sallad är ju nästan ett måste btw, eller iaf skivad gurka och tomater :O!


asså.. okej, tomater köper jag OM man grillar den, men gurkan kan man spara in på... resterande smakar ändå bara skit ^^ nått som våra päron lurat i oss att det ska vara nyttigt och så vidare..

du ska få en marinad tipps (notera att detta hellst ska ligga 2 dar) olja,soja,citron,vitlök,chilipeppar (alltså riktig chili och inget hobby trams), chilikärnor typ (vet inte hur jag ska förklara), salt,peppar


dela upp kolen i grillen, så grilla som hårt på varsin sida över kolen och lägg sedan den på sidan där det inte glöder och he på locket tills dom är klara B) alternativ spraya på citron eller marinad under grillningen



nu potatisen, skär upp dom och lägg dom i en plastpåse och feta på ordentligt med smör, häll i dom kryddorna du vill ha och låt stå en dag i kylen, kör i ungen med skivad lök

sås=cream fresh med sötsursås/ bea

klart B)
Member
Posts: 205,321
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 6 2013 12:52pm
Klart man ska ha gurka när man grillar, madafakin tzatziki!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1401140124013401440155001Next
Closed New Topic New Poll