d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1400940104011401240135001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 6 2013 06:49am
Quote (Dreamfuel @ 6 May 2013 13:48)
Consider yourself SCAMMED!


/E Gör inte en Fil bara. Jag vet inte om jag klarar av att få 10% till.


:(

Köp ett par vantar åt mig så är vi kvitt


oh wait.... :cry:
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
May 6 2013 06:58am
Quote (PlaaD @ 6 May 2013 14:49)
:(

Köp ett par vantar åt mig så är vi kvitt


oh wait....  :cry:


:((((((((((((((((((((((((((

Ska försöka hitta dem någon annanstans!! :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 6 2013 06:58am
Quote (Dreamfuel @ 6 May 2013 14:48)
Consider yourself SCAMMED!


/E Gör inte en Fil bara. Jag vet inte om jag klarar av att få 10% till.


:lol:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 6 2013 07:09am
Nån som orkar installera om d2 på min laptop om jag skickar den till er? plz no scan
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
May 6 2013 07:10am
Quote (Dreamfuel @ 6 May 2013 04:26)
Om ni inte hade spammat deras Facebook så hade de inte märkt det! Kineserna hade skickat det som vanligt :(


Haha dont get mad at me, du beställde efter jag hade postat, brorsan! :D

edit: Scx, jag kan, promise :evil:

This post was edited by Pissboss3 on May 6 2013 07:11am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 6 2013 07:58am
Quote (Pissboss3 @ 6 May 2013 15:10)
Haha dont get mad at me, du beställde efter jag hade postat, brorsan! :D

edit: Scx, jag kan, promise  :evil:


undra ifall någon beställde och hur de skulle gjort om de skickat iväg en leverans? :D
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
May 6 2013 08:05am
Quote (ChingeR @ 6 May 2013 15:58)
undra ifall någon beställde och hur de skulle gjort om de skickat iväg en leverans? :D


Jag beställde. Hade de skickat den så hade de väl antagligen bett mig lämna tillbaka för refund eller så hade de lämnat en PK-Godkänd ursäkt etc.
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
May 6 2013 08:22am
Säkert många som redan fick dom där glovsen!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 6 2013 08:30am
Quote (PlaaD @ 6 May 2013 08:40)
Såg precis att de svarat :(
Jag som ville sätta lysdioder på & köra blitzfest på JSP träffen  :cry:


Hej Jonathan? :evil:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
May 6 2013 08:31am
Quote (Makta @ 6 May 2013 16:30)
Hej Jonathan? :evil:


Hej Dick :evil:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1400940104011401240135001Next
Closed New Topic New Poll