d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1400401402403404521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Nov 30 2012 04:40pm
Quote (Fil @ 30 Nov 2012 22:13)
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/1097_47912075347_4814_n.jpg


påminner om jake i two and a half men s.10
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 30 2012 04:48pm
Quote (AsDrake @ 30 Nov 2012 23:40)
påminner om jake i two and a half men s.10


Har inte sett ;P
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Dec 2 2012 02:18pm


Sötråååå
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 2 2012 03:01pm
Quote (Alphabetz @ 2 Dec 2012 22:18)
http://i46.tinypic.com/28tgneo.jpg

Sötråååå


så söt så :3
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Dec 2 2012 04:06pm
Quote (Yllegarnet @ 2 Dec 2012 23:01)
så söt så :3


Plutten där!
Allt bra med dig hun? :)
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,433.17
Trader: Trusted
Dec 6 2012 04:00am


This post was edited by n1ghtm4r3 on Dec 6 2012 04:01am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Dec 6 2012 04:02am
Quote (n1ghtm4r3 @ 6 Dec 2012 11:00)
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/526940_4666896664165_196207726_n.jpg


Hur har du det därnere? :)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Dec 6 2012 05:21am
Quote (n1ghtm4r3 @ 6 Dec 2012 10:00)
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/526940_4666896664165_196207726_n.jpg


din nya bror bakom ?

ps. du har orange't skägg.

This post was edited by eviilution on Dec 6 2012 05:22am
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Dec 6 2012 05:26am
Quote (eviilution @ 6 Dec 2012 13:21)
din nya bror bakom ?

ps. du har orange't skägg.




HAN HAR PANGARE O KNIFF!
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,433.17
Trader: Trusted
Dec 6 2012 05:46am
Quote (Fil @ 6 Dec 2012 11:02)
Hur har du det därnere? :)


Fina fisken :) Känns inte som de redan gått över 1 månad.
Bilden är tagen från vår senaste operation vi varit ute på, varit borta 5 dagar. Kom hem idag från den. Lite sleten så legat och sovit senaste 2 timmarna för att återhämta mig :P snart käka middag och sen träna.
Lite mer bilder ligger på fejjan som du kan kik på :P
Quote (eviilution @ 6 Dec 2012 12:21)
din nya bror bakom ?

ps. du har orange't skägg.


Jeppz vi åkte och hälsade på min bror. Därför vi står där och väntar :)

p.s orange't skägg anses mäktigt här nere bland Afghanerna.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1400401402403404521Next
Add Reply New Topic New Poll