d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1400740084009401040115001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,322
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 6 2013 02:01am
Quote (Dreamfuel @ 6 May 2013 09:42)
De va ju sjukt schtekiga :(



Vad tog det åt dig? Satte du sarren i halsen?


haa gaaay
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2013 02:07am
Quote (Dreamfuel @ May 6 2013 09:42am)
Vad tog det åt dig? Satte du sarren i halsen?


Dat sick icebörn mate
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 6 2013 02:18am
Quote (Chefen @ May 6 2013 07:29am)
och jag ser en som vinner 50k i månaden i 25 år varje fredag? precis samma sak...

lirar du ett 1:100 så kan du nog göra 800k på 2 timmar utan några som hellst större problem, bör väl du veta som hängt där så pass mkt? eller dice game? med minmun 10k?


1:100 hostas i stort sett aldrig, dice games lika så.
Varför skulle du ens spela dice över ais? :huh:

Och nja, du cashar inte ut 8000marker från en 1:100, den fgn finns inte ens i rings
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2013 02:23am
inget fel med allins, gör man allins har iaf man korrekta odds dvs 50 % chans att dubbla sina pengar

Det är mer än man kan säga om Dice liren man hittar i BNP






Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 6 2013 02:35am
Quote (Svartermetalisk @ 6 May 2013 10:23)
inget fel med allins, gör man allins har iaf man korrekta odds dvs 50 % chans att dubbla sina pengar

Det är mer än man kan säga om Dice liren man hittar i BNP


Inget fel ifall man är beredd på att man faktiskt kan torska och inte börjar ragea efteråt ^^
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 6 2013 03:02am
Plockade en trevlig rum att bo i Helsingfors när vi övernattar där i en natt efter att ha bott i sommarstugan i en vecka, innan vi åker tillbaka till sthlm med båt..
"Våra superior plus rum är 28 m2 och har trägolv. Rummen har egen bastu och balkong med fantastisk utsikt över Helsingfors. Alla rum har eget badrum med dusch. "
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 6 2013 03:18am
Quote (berhemuli @ May 6 2013 10:35am)
Inget fel ifall man är beredd på att man faktiskt kan torska och inte börjar ragea efteråt ^^


Pik till mig?

Det enda jag säger är att oddsmässigt är AI det enda vettiga man kan lira om man suger på Poker därför att inget annat spel ger dig korrekta odds, det är sjukt ologiskt att chefen klagar på AIs och tycker folk ska lira Dice istället.

Man kommer torska massor vad man än spelar men det är skillnad på att gå in som favorit och torska och att bli rånad i dice games.



This post was edited by Svartermetalisk on May 6 2013 03:19am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 6 2013 03:33am
Quote (Jewhannes @ 6 May 2013 07:26)
kollektivtrafiken slutar aldrig leverera. den här gången var det ett mongo som började slå/trycka med fingrarna mot kuken vänd mor en tjej, sen drog han med tungan långt ur mun


Du tände till på det elr hur
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 6 2013 03:38am
Quote (Svartermetalisk @ 6 May 2013 11:18)
Pik till mig?

Det enda jag säger är att oddsmässigt är AI det enda vettiga man kan lira om man suger på Poker därför att inget annat spel ger dig korrekta odds, det är sjukt ologiskt att chefen klagar på AIs och tycker folk ska lira Dice istället.

Man kommer torska massor vad man än spelar men det är skillnad på att gå in som favorit och torska och att bli rånad i dice games.


waitwait, pik till dig? haha absolut inte, var får du dina grejer ifrån? Menade bnp allmänt :D Alltid när dom torskar ai så kommer en ragetråd :D
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
May 6 2013 03:42am
Jobbigt med hund!!!!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1400740084009401040115001Next
Closed New Topic New Poll