d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1400340044005400640075001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 5 2013 09:58am
2 min till storvinst! :ph34r:

Edit: Crap :Lol:

This post was edited by Makta on May 5 2013 10:00am
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,080.77
May 5 2013 10:09am
Quote (PlaaD @ 5 May 2013 17:56)
http://www.youtube.com/watch?v=hyx9-kWYjDI


Han är så jävla skön :D
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 5 2013 10:17am
Quote (Makta @ 5 May 2013 17:58)
2 min till storvinst! :ph34r:

Edit: Crap :Lol:


loooooooooool gambla du bort allt?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 5 2013 11:11am
Quote (Marcusd0 @ 5 May 2013 17:17)
loooooooooool gambla du bort allt?


2k all in.. Gick som det gick! Sen drog jag 65fg värt på raffle b)
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 5 2013 11:20am
Quote (Makta @ 5 May 2013 19:11)
2k all in.. Gick som det gick! Sen drog jag 65fg värt på raffle b)


du skulle kört 500 a/i sen 1000 B)
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 5 2013 12:06pm
fattar inte varför dom flesta spelar bort allt på a/i?


det är 15 åringa valpar från staterna som hänger i bnp (okej.. några är rutinerade nördar) men i helhet är det soper som lirar där, förstår inte varför det ska vara så svårt att lira don/ton/h/u/ring?
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 5 2013 12:09pm
Quote (Chefen @ May 5 2013 08:06pm)
fattar inte varför dom flesta spelar bort allt på a/i?


det är 15 åringa valpar från staterna som hänger i bnp (okej.. några är rutinerade nördar) men i helhet är det soper som lirar där, förstår inte varför det ska vara så svårt att lira don/ton/h/u/ring?


För att vissa inte spelar poker och kanske vill prova dubbla upp ändå?
En grabb gjorde 800k fg på 1timma, det gör du inte utan ais.
Förstå att folk vill gambla. Handlar itne alltid om att göra det säkra sättet.
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 5 2013 12:15pm
Quote (Mikob @ 5 May 2013 20:09)
För att vissa inte spelar poker och kanske vill prova dubbla upp ändå?
En grabb gjorde 800k fg på 1timma, det gör du inte utan ais.
Förstå att folk vill gambla. Handlar itne alltid om att göra det säkra sättet.


1 dag, inte 1 timma ^^
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 5 2013 12:15pm
Quote (Marcusd0 @ 5 May 2013 20:15)
1 dag, inte 1 timma ^^


juste.
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 5 2013 12:16pm
Quote (Marcusd0 @ May 5 2013 08:15pm)
1 dag, inte 1 timma ^^


Ye, typpooo ^^
maybe more like brainlag*

This post was edited by Mikob on May 5 2013 12:17pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1400340044005400640075001Next
Closed New Topic New Poll