Quote (Chefen @ May 5 2013 08:06pm)
fattar inte varför dom flesta spelar bort allt på a/i?
det är 15 åringa valpar från staterna som hänger i bnp (okej.. några är rutinerade nördar) men i helhet är det soper som lirar där, förstår inte varför det ska vara så svårt att lira don/ton/h/u/ring?
För att vissa inte spelar poker och kanske vill prova dubbla upp ändå?
En grabb gjorde 800k fg på 1timma, det gör du inte utan ais.
Förstå att folk vill gambla. Handlar itne alltid om att göra det säkra sättet.