Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2013 12:02)
Var håller du hus egentligen?
Vettefan egentligen. Det mesta ligger ändå i att jag inte orkar logga in för att det inte görs automatiskt. Och för att jag inte kör med standardflikar längre.
Men nu är jag väl här igen ett tag får jag hoppas. Flickvännen gjorde nyss slut så behöver lite internetbekräftelse så ni kan ju alla inleda med att berätta hur söt jag är

Allt bra med er och sånt där?
Quote (Fil @ 5 May 2013 12:04)
Quote (Yllegarnet @ 5 May 2013 12:05)
D:
This post was edited by Alphabetz on May 5 2013 05:06am