d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1400040014002400340045001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 5 2013 03:56am
Quote (SCXiao @ May 5 2013 11:52am)
Du kan få halva min, den är så stor att det räcker till oss båda :angel:


Haha aa låter fint

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 5 2013 04:02am
Quote (SCXiao @ 5 May 2013 11:52)
Du kan få halva min, den är så stor att det räcker till oss båda :angel:


Min med B)

Vad pratar vi om?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 5 2013 04:06am
Quote (Fil @ May 5 2013 12:02pm)
Min med B)

Vad pratar vi om?


Den var bra

4 / 5 toasters
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,207.92
May 5 2013 04:13am
Quote (Fil @ 5 May 2013 12:02)
Min med B)

Vad pratar vi om?


Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 5 2013 04:20am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2013 12:06)
Den var bra

4 / 5  toasters


Kul att höra att den uppskattades! :lol:

Ne men man kan nog vara två på min balkong!
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
May 5 2013 04:57am
Helvete, 77 dagar sedan sist.
Puss <3
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 5 2013 05:02am
Quote (Alphabetz @ May 5 2013 12:57pm)
Helvete, 77 dagar sedan sist.
Puss <3


Var håller du hus egentligen?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 5 2013 05:04am
Quote (Alphabetz @ 5 May 2013 12:57)
Helvete, 77 dagar sedan sist.
Puss <3


:cry:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 5 2013 05:05am
Quote (Alphabetz @ 5 May 2013 11:57)
Helvete, 77 dagar sedan sist.
Puss <3


D:
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
May 5 2013 05:05am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2013 12:02)
Var håller du hus egentligen?


Vettefan egentligen. Det mesta ligger ändå i att jag inte orkar logga in för att det inte görs automatiskt. Och för att jag inte kör med standardflikar längre.
Men nu är jag väl här igen ett tag får jag hoppas. Flickvännen gjorde nyss slut så behöver lite internetbekräftelse så ni kan ju alla inleda med att berätta hur söt jag är :wub:

Allt bra med er och sånt där?

Quote (Fil @ 5 May 2013 12:04)
:cry:


Quote (Yllegarnet @ 5 May 2013 12:05)
D:


:hug:

This post was edited by Alphabetz on May 5 2013 05:06am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1400040014002400340045001Next
Closed New Topic New Poll