d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1399940004001400240035001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 5 2013 02:22am
Quote (SCXiao @ May 5 2013 10:21am)
ty


Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
May 5 2013 02:29am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2013 10:22)
http://i39.tinypic.com/2m2jr0l.jpg


Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 5 2013 02:30am
Ganska kul att se d0 ge bort 40k
Member
Posts: 205,340
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 5 2013 02:54am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2013 10:30)
Ganska kul att se d0 ge bort 40k


Ger alltid bort combos, cuz #nofucks
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
May 5 2013 03:12am
Förra topicen var cool
denna är bara mindre cool
#yolo
#le
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
May 5 2013 03:41am
Gick ut med sopor, 35 grader i solen

Går ut på baksidan för att dricka kaffe i solen, -55 grader i skuggan och ingen sol på min uteplats :cry:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 5 2013 03:43am
Quote (SCXiao @ May 5 2013 11:41am)
Gick ut med sopor, 35 grader i solen

Går ut på baksidan för att dricka kaffe i solen, -55 grader i skuggan och ingen sol på min uteplats :cry:


#Uteplatsproblems
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
May 5 2013 03:44am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2013 11:43)
#Uteplatsproblems


yy, nog för att jag har sol hela eftermiddagen och awesome utsikt över solnedgången på kvällarna, BUT I WANT IT NOW!! :fume:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 5 2013 03:50am
Quote (SCXiao @ May 5 2013 11:44am)
yy, nog för att jag har sol hela eftermiddagen och awesome utsikt över solnedgången på kvällarna, BUT I WANT IT NOW!! :fume:


Jag har inte ens en balkong din hattsmugglare :angry:

Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
May 5 2013 03:52am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2013 11:50)
Jag har inte ens en balkong din hattsmugglare :angry:


Du kan få halva min, den är så stor att det räcker till oss båda :angel:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1399940004001400240035001Next
Closed New Topic New Poll