☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
3999
4000
4001
4002
4003
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624454
Replies: 50000
Track Topic
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#40001
May 5 2013 02:22am
Quote (SCXiao @ May 5 2013 10:21am)
ty
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,212.67
#40002
May 5 2013 02:29am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2013 10:22)
http://i39.tinypic.com/2m2jr0l.jpg
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#40003
May 5 2013 02:30am
Ganska kul att se d0 ge bort 40k
Marcusd0
Member
Posts: 205,340
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#40004
May 5 2013 02:54am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2013 10:30)
Ganska kul att se d0 ge bort 40k
Ger alltid bort combos, cuz #nofucks
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#40005
May 5 2013 03:12am
Förra topicen var cool
denna är bara mindre cool
#yolo
#le
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,212.67
#40006
May 5 2013 03:41am
Gick ut med sopor, 35 grader i solen
Går ut på baksidan för att dricka kaffe i solen, -55 grader i skuggan och ingen sol på min uteplats
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#40007
May 5 2013 03:43am
Quote (SCXiao @ May 5 2013 11:41am)
Gick ut med sopor, 35 grader i solen
Går ut på baksidan för att dricka kaffe i solen, -55 grader i skuggan och ingen sol på min uteplats
#Uteplatsproblems
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,212.67
#40008
May 5 2013 03:44am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2013 11:43)
#Uteplatsproblems
yy, nog för att jag har sol hela eftermiddagen och awesome utsikt över solnedgången på kvällarna, BUT I WANT IT NOW!!
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#40009
May 5 2013 03:50am
Quote (SCXiao @ May 5 2013 11:44am)
yy, nog för att jag har sol hela eftermiddagen och awesome utsikt över solnedgången på kvällarna, BUT I WANT IT NOW!!
Jag har inte ens en balkong din hattsmugglare
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,212.67
#40010
May 5 2013 03:52am
Quote (Svartermetalisk @ 5 May 2013 11:50)
Jag har inte ens en balkong din hattsmugglare
Du kan få halva min, den är så stor att det räcker till oss båda
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
3999
4000
4001
4002
4003
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact