Quote (ankiie @ 12 Nov 2013 15:06)
På vilket sätt? Har inte åkt in i någons arsle för den försökte något mot mig som inte var sant, gick inte på någonting som inte stämde. Sen sa jag direkt att jag trollade efter att jag inte pallade hans personliga spam åt mig, sorry om vissa tar åt sig men vad ska man göra?!
Det märker du väl själv på hur du skriver, plötsligt svär du åt mig som ingenting... ajuste det är ju "näthatet".
saker som gör en självägd typ ex. grammar nasister osv om vi ska hålla oss på en strikt talnivå som alla andra ger 100% caretag på.
Idén med att trolla är ju att det ska vara roligt samt att folk ska tolka det som troll, det var ju tydligen endast du som kom fram till att du trolla efter att du inte visste vad du skulle skriva längre.
Personligt spam innebär alltså att jag försvarar privata vänner som du genom ditt troll påstår är dopade?
Jag svär ja, det är lite så jag pratar/skriver, jag är vulgär i mitt uttryck, vart passar detta in överhuvudtaget?
Oh logic where art thou.
Quote (Snigelfis @ 12 Nov 2013 15:17)
Sitter för närvarande och torkar exkrement ur stjärten! Annars ere lugnt! Var på kontoret 05:15 imorse så stämplade ut för 17 minuter sen! Feels good.
Själver?
Pics or it didn't happen.
Wait what.