d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1394041424398Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Feb 26 2012 02:07pm
Quote (umade @ Feb 26 2012 05:04pm)
När Man Utd inte leder efter 90 minuter så läggs det till så kallad Fergie time.
Fergie time är mellan 5 och 9 minuter :D


Mål i 91:a dock, och slut i 94:e ^^

Dock säger jag inte emot, bara att det inte var så i dagens match xD
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Feb 27 2012 07:02am
Arsenal körde ööööver spurs
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 27 2012 10:05am
Quote (ChingeR @ Feb 27 2012 03:02pm)
Arsenal körde ööööver spurs


Som Milan körde över Arsenal

alltså är Milan superbra jämfört med Spurs

:O
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 1 2012 01:13am
3-1 ez
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Mar 1 2012 04:50am
Quote (umade @ 1 Mar 2012 08:13)
3-1 ez


guidettis löpningar :drool: synd att han itne fick fler bollar :(
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 1 2012 02:10pm
Älskar Ölvestad så otroligt mycket just nu
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Mar 1 2012 02:34pm
FYFAN VAD JÄVLA UNDERBART! SERIESEGRARE!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 1 2012 02:38pm
DIF :LOL:
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Mar 1 2012 02:42pm
Quote (umade @ Mar 1 2012 09:38pm)
DIF :LOL:


-.-'
Fortfarande 6poäng att spela om!!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 1 2012 02:42pm
Quote (umade @ 1 Mar 2012 21:38)
DIF :LOL:


:cry:
Får tamigfan depressioner när jag ser hur dem spelar.
Hade det inte vart för Wesslau hade vi legat under Timrås poäng
Go Back To Svenska Topic List
Prev1394041424398Next
Add Reply New Topic New Poll