d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev1394041424354Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 08:03am
Quote (R4mses @ Oct 24 2011 02:54pm)
har 4 prov denna vecka gg


Haha najs, var för ämnen? :P
Jag har 2 stora inlämningar på torsdag, Svenska novell och religionsarbete (det är klart, började i god tid), men får göra klart svenskan idag :p
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 24 2011 08:05am
Quote (PhearCIII @ Oct 24 2011 02:03pm)
Haha najs, var för ämnen? :P
Jag har 2 stora inlämningar på torsdag, Svenska novell och religionsarbete (det är klart, började i god tid), men får göra klart svenskan idag :p


sweet,
själv har jag programmering, matte c, teknik och företagande, CaD, orkar seriöst inte göra nånting
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 08:07am
Quote (R4mses @ Oct 24 2011 03:05pm)
sweet,
själv har jag programmering, matte c, teknik och företagande, CaD, orkar seriöst inte göra nånting


Fan vad ruttet och ha det innan lovet? Bra planerat utav skolan måste jag säga!
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 24 2011 08:47am
Quote (PhearCIII @ Oct 24 2011 02:07pm)
Fan vad ruttet och ha det innan lovet? Bra planerat utav skolan måste jag säga!


jo men jag går i en jävla trattskola, vi gör ingenting på lektionerna vilket är rätt skönt. men då blir det så som vi har det nu
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Oct 24 2011 09:15am
Quote (PhearCIII @ 24 Oct 2011 16:07)
Fan vad ruttet och ha det innan lovet? Bra planerat utav skolan måste jag säga!


Hellre det än att ha dem veckan efter lovet imo
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 10:06am
Quote (SCXiao @ Oct 24 2011 04:15pm)
Hellre det än att ha dem veckan efter lovet imo


Menade mera att man bör ha det utspritt på terminen :P

Btw, samtliga som ska spela med oss samlas på Skype senast 4.. Vi vill vara säkra på att vi inte missar något :P
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 24 2011 10:12am
Quote (PhearCIII @ Oct 24 2011 06:06pm)
Menade mera att man bör ha det utspritt på terminen :P

Btw, samtliga som ska spela med oss samlas på Skype senast 4.. Vi vill vara säkra på att vi inte missar något :P


Okej, REPORTING FOR DUTY!
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 24 2011 10:22am
Quote (PhearCIII @ 24 Oct 2011 18:06)
Menade mera att man bör ha det utspritt på terminen :P

Btw, samtliga som ska spela med oss samlas på Skype senast 4.. Vi vill vara säkra på att vi inte missar något :P




lite beronde på så har jag otur slutar jag inte för än ~17 isch
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 24 2011 10:47am
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 24 2011 05:22pm)
lite beronde på så har jag otur slutar jag inte för än ~17 isch


No probs, ge ditt acc/pw till mig innan så kan jag lira åt dig ifall det hinner starta om innan :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 24 2011 10:57am
VAD TYCKS OM MIN SIG BRÖDER?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1394041424354Next
Add Reply New Topic New Poll