☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ~ Team Sweden - Sällskapsresan S09 ~
Prev
1
39
40
41
42
43
54
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 8673
Replies: 537
Track Topic
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#401
Oct 24 2011 08:03am
Quote (R4mses @ Oct 24 2011 02:54pm)
har 4 prov denna vecka gg
Haha najs, var för ämnen?
Jag har 2 stora inlämningar på torsdag, Svenska novell och religionsarbete (det är klart, började i god tid), men får göra klart svenskan idag
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#402
Oct 24 2011 08:05am
Quote (PhearCIII @ Oct 24 2011 02:03pm)
Haha najs, var för ämnen?
Jag har 2 stora inlämningar på torsdag, Svenska novell och religionsarbete (det är klart, började i god tid), men får göra klart svenskan idag
sweet,
själv har jag programmering, matte c, teknik och företagande, CaD, orkar seriöst inte göra nånting
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#403
Oct 24 2011 08:07am
Quote (R4mses @ Oct 24 2011 03:05pm)
sweet,
själv har jag programmering, matte c, teknik och företagande, CaD, orkar seriöst inte göra nånting
Fan vad ruttet och ha det innan lovet? Bra planerat utav skolan måste jag säga!
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#404
Oct 24 2011 08:47am
Quote (PhearCIII @ Oct 24 2011 02:07pm)
Fan vad ruttet och ha det innan lovet? Bra planerat utav skolan måste jag säga!
jo men jag går i en jävla trattskola, vi gör ingenting på lektionerna vilket är rätt skönt. men då blir det så som vi har det nu
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,365.47
#405
Oct 24 2011 09:15am
Quote (PhearCIII @ 24 Oct 2011 16:07)
Fan vad ruttet och ha det innan lovet? Bra planerat utav skolan måste jag säga!
Hellre det än att ha dem veckan efter lovet imo
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#406
Oct 24 2011 10:06am
Quote (SCXiao @ Oct 24 2011 04:15pm)
Hellre det än att ha dem veckan efter lovet imo
Menade mera att man bör ha det utspritt på terminen
Btw, samtliga som ska spela med oss samlas på Skype senast 4.. Vi vill vara säkra på att vi inte missar något
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#407
Oct 24 2011 10:12am
Quote (PhearCIII @ Oct 24 2011 06:06pm)
Menade mera att man bör ha det utspritt på terminen
Btw, samtliga som ska spela med oss samlas på Skype senast 4.. Vi vill vara säkra på att vi inte missar något
Okej, REPORTING FOR DUTY!
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#408
Oct 24 2011 10:22am
Quote (PhearCIII @ 24 Oct 2011 18:06)
Menade mera att man bör ha det utspritt på terminen
Btw, samtliga som ska spela med oss samlas på Skype senast 4.. Vi vill vara säkra på att vi inte missar något
lite beronde på så har jag otur slutar jag inte för än ~17 isch
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#409
Oct 24 2011 10:47am
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 24 2011 05:22pm)
lite beronde på så har jag otur slutar jag inte för än ~17 isch
No probs, ge ditt acc/pw till mig innan så kan jag lira åt dig ifall det hinner starta om innan
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#410
Oct 24 2011 10:57am
VAD TYCKS OM MIN SIG BRÖDER?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
39
40
41
42
43
54
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact