Quote (Svartermetalisk @ Oct 20 2011 10:12am)
daggmasken är brons, då kan man alltid gå 16 nexuz!
När jag spelar bronze brukar jag gå baracks, cc, bunker, cc, baracks, cc.
sen dubbel gas och mass marines ofC
sist jag gick 16 nex var när jag spelade 4on4 med polare som är silver/gold league. Expade igen på typ 25 ^^ gjorde inga units förrän första carrier kom ut efter typ 15 min, sen var man maxad strax där efter och då kom det mass immortal mot oss : D
man lär sig inte så mycket men ganska kul games
