d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev13940414243156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 19 2011 11:50am
Jag har typ en miljon bonuspool dom får fan inte reseta T_T

2 Användare läser den här tråden (0 Gäster och 0 Anonyma användare): Svartermetalisk, daggmaskine

16 nexuz!
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Oct 20 2011 02:14am
Quote (d0oh @ Oct 19 2011 06:27pm)
Har för mig att det är nästa vecka


sweet but sause please ^^ försökte googla igår hittade inget vettigt :/


Quote (Svartermetalisk @ Oct 19 2011 06:50pm)
Jag har typ en miljon bonuspool dom får fan inte reseta T_T

2 Användare läser den här tråden (0 Gäster och 0 Anonyma användare): Svartermetalisk, daggmaskine

16 nexuz!


försvinner bonuspool? Minns inte om den gör det eller inte

16 nexuz op man :p

This post was edited by Warriv on Oct 20 2011 02:15am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 20 2011 03:12am
Quote (Warriv @ Oct 20 2011 10:14am)
sweet but sause please ^^ försökte googla igår hittade inget vettigt :/




försvinner bonuspool? Minns inte om den gör det eller inte

16 nexuz op man :p


daggmasken är brons, då kan man alltid gå 16 nexuz!

När jag spelar bronze brukar jag gå baracks, cc, bunker, cc, baracks, cc.

sen dubbel gas och mass marines ofC
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Oct 20 2011 03:28am
Quote (Svartermetalisk @ Oct 20 2011 10:12am)
daggmasken är brons, då kan man alltid gå 16 nexuz!

När jag spelar bronze brukar jag gå baracks, cc, bunker, cc, baracks, cc.

sen dubbel gas och mass marines ofC



sist jag gick 16 nex var när jag spelade 4on4 med polare som är silver/gold league. Expade igen på typ 25 ^^ gjorde inga units förrän första carrier kom ut efter typ 15 min, sen var man maxad strax där efter och då kom det mass immortal mot oss : D

man lär sig inte så mycket men ganska kul games :p
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 21 2011 03:38am
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 21 2011 11:56am
Warriv, du som hade sån Carrier hype kommer nog inte gilla dethär

http://twitter.com/#!/djtyrant/status/127426488495648768/photo/1/large
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Oct 21 2011 12:15pm
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Oct 21 2011 12:34pm
GE MIG GRATIS STREAM TILL SC2 MATCHERNA :<<<
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Oct 21 2011 12:35pm
http://twitter.com/#!/djtyrant/status/127426488495648768/photo/1/large[/QUOTE]

haha ja jag såg att dom tar bort carriers :< hoppas på att ersätter är badass dock :p

förstår inte riktigt med att overseer försvinner för zerg, ska viper ge detection med energy? Dont get it.. fast vi får väl se när det kommer, säkert saker som kommer ändras tills dess
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 21 2011 12:36pm
Kommer det kosta för att se Blizzcon eller va?
Go Back To Svenska Topic List
Prev13940414243156Next
Add Reply New Topic New Poll