d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2 Tråden
Prev13940414243723Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Aug 25 2010 12:25pm
Hur mycket får man för en Ber och Jah rune i euscl nu?

1k posts btw :)
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Aug 25 2010 12:26pm
Quote (Errorz @ Aug 25 2010 06:25pm)
Hur mycket får man för en Ber och Jah rune i euscl nu?

1k posts btw :)


25 fg each
behöver hjälp å mula
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Aug 25 2010 12:27pm
Quote (R4mses @ 25 Aug 2010 20:26)
25 fg each
behöver hjälp å mula


Okej. make game :)
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 25 2010 12:29pm
Quote (R4mses @ 25 Aug 2010 20:26)
25 fg each
behöver hjälp å mula


Om du litar på mig så kan jag hjälpa :hug:

Quote (Errorz @ 25 Aug 2010 20:25)
Hur mycket får man för en Ber och Jah rune i euscl nu?

1k posts btw :)


Du kan ju alltid ge mig dem för typ, 6fg? :hug:

Behöver göra en enigma :cry:
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Aug 25 2010 12:30pm
Om du needar help kom game: deg1//x
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Aug 25 2010 12:33pm
Quote (Errorz @ Aug 25 2010 06:30pm)
Om du needar help kom game: deg1//x


Haha tänk om ngn kommer och plockar nu då?? ärt hjärnan ;)
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Aug 25 2010 12:33pm
Quote (MxmINtense @ 25 Aug 2010 20:33)
Haha tänk om ngn kommer och plockar nu då?? ärt hjärnan ;)


Jag håller items obv.. :P

förväntade mig faktiskt att jonsson skulle joina ^_^

This post was edited by Errorz on Aug 25 2010 12:34pm
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 25 2010 12:36pm
Quote (Errorz @ 25 Aug 2010 20:33)
Jag håller items obv.. :P

förväntade mig faktiskt att jonsson skulle joina ^_^


Varför? :o

MEN I AM ON MY WAY NOW!
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Aug 25 2010 12:40pm
Quote (Jonsson @ 25 Aug 2010 20:36)
Varför? :o

MEN I AM ON MY WAY NOW!


wtf, droppade ut ur gamet och fick temp :o
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Aug 25 2010 12:42pm
Quote (Errorz @ 25 Aug 2010 20:40)
wtf, droppade ut ur gamet och fick temp :o


Wtf :o

Cp diablo .. Varje gång jag går in i en ny värld får jag error och måste starta om d2 :S

BTW, TACK :wub: :hug: :härskasmileysenvarasompussar:

e/ Lämnade också för det laggar som fan för mig nu :S

This post was edited by Jonsson on Aug 25 2010 12:42pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev13940414243723Next
Closed New Topic New Poll