Quote (Marcusd0 @ 14 Nov 2010 01:21)
262 - 274
nn.

det är inte så dåligt. Speciellt inte med tanke på hur mkt leavers/afkers/feeders/noobs/dåligt teamwork där, speciellt i låg lvl games, när jag gjorde mitt andra acc tror jag inte att jag har spelat ett low lvl game där ingen lämnat.
Jag har bara 20-30 wins mer än lost, det är vädligt vanligt att ha ganska 50/50 (om man inte kör premade games hela tiden) viktigast är din insats, inte om man förlorar/vinner

Quote (LinkToMyProfile @ 15 Nov 2010 01:23)
vet suger fan röv, men det beror på vad man kollar på, jag kan inte lyfta laget själv, det är inte jag som förlorar det är alla värdelösa kuksugare som jag hamnar med

kollar man på takedowns/matches så liger jag bra till, betyder att jag gör bra ifrån mig men mitt lag suger

Du är snart 20 ju! då blirre 5v5 aranged ranked!
Ranked är dock rätt knasigt.
I solo ranked får jag så värdelösa teams att det inte är sant 80-90% av gångerna, (MYCKET sämre än i normal games). Sen i 5v5 (alltså premade) ranked så är motståndet vädligt svårt

Men då blir det iaf seriöst även fast det kan vara svårt o vinna, sen är det ju vädligt sällan leavers/afkers där.
Quote (CroxiZ @ 15 Nov 2010 02:42)
Kirrat ny
QwerRewq (i brist på fantasi)
Lägger upp det i listan nästa gång jag uppdaterar den.
Quote (DoOmY @ 15 Nov 2010 14:54)
Trinity Force och Lich Bane damage on hit stackar inte, så det är meningslöst ^.-
Håller med Doomy för engångs skull, och det han säger nu stämmer.
Kör bara Lichbane, eller bara Trinityforce isf

Nope är inte high elo, har inget lag. Och har inte energin att försöka vara carry i solo queue för att komma upp där. Dock spenderat stor del av min tid på forumen där WCG lirarna hänger och diskuterar, kollat igenom de flesta rullar som finns när high elo lirare lirar. Jag vet vad som är viable high elo och jag vet vad som inte är det. Anledningen till att jag sa "nvm det är low-elo" så är det för att det spelar i stort sett ingen roll vilken setup du har, gamet kan ta vilken riktning som helst ändå. När jag spelar med folk jag känner försöker jag strukturera en setup enligt de uppenbara riktlinjerna som finns, får man nu dessa goons att välja nåt som är viable så dominerar man utan tvekan low elo premades/randoms.
Det håller jag med om, men eftersom vi inte heller är "proffs/high elo/coolingar" så blir motståndet ganska lika eller hur?
Twitch, Yi, Mundo, CardMaster och crapzahar. Team av ren fail, men som jag nu malt på om åtaliga gånger spelar det inte nån roll i low elo. Förutom att ni vunnit på 23 minuter med en bra setup.
Sup.
du säger emot dig själv, och ofc spelar team mindre roll i low elo games, men tycker fortfarande inte setup:en var så dålig som du påstår.