Quote (PhearCIII @ 14 Sep 2014 15:58)
Röstade M på samtliga, tycker de har gjort väl i Sverige under 8 års tid, sänkt skatter m.m
Jag håller med om mycket SD säger, men å andra sidan så påverkar inte invandringen mig någonting alls, så varför ska jag vara emot det?
Tror aldrig att SD skulle kunna styra detta land lika väl som det är idag
Tycker faktiskt dom skulle göra nytta på en kant tillsammans med alliansen. Alliansen har ju skött sig rätt så bra med undantag som fas 3 etc. Hoppas verkligen inte vi byter regering efter valet..
Quote (Spetch @ 14 Sep 2014 16:06)
Det är ju inte enbart SD som tar upp invandringsfrågan.
SD har vart bra för Sverige - I den bemärkelsen att andra partier har börjat ta upp frågan mer på senare tid. 'M' och 'S' var mer restriktiva innan SD kom. Men om du tror att SD bara vill "Minska invandringen" så har du helt fel.
Finns så mycket sjukt med det partiet som t.ex. att man ska kunna utvisa folk från landet för minsta lilla.
Sen, hur ska ett parti som SD kunna styra detta landet? Det finns inte en chans att det kommer gå.
Alla dessa personer som röstat på partiet skulle jubla av glädje i 1 månad innan de inser vilket misstag de begått.
SD behöver inte styra dom behöver bara pusha på resten av partierna. TBH så skulle dom behöva lite mer tid för att komma in i helheten men vid nästa val skulle dom kanske passa lite bättre.
Quote (Simon @ 14 Sep 2014 16:44)
fan vad dissapoint jag blev nu när jag såg resultaten här

Eyy.. Du vill väl också skicka hem sälklubbare?
This post was edited by Makta on Sep 14 2014 12:05pm