Quote (Litttle_Brother @ 23 Feb 2014 21:20)
Måste bara fråga dig en sak.
Du använder ofta uttrycket "sliddjur", vet inte om du gör det seriöst eller inte.
Men är du emot att har förhållande med tjejer? menar inte att du dras till killar då ofc, men är du emot att ha just förhållanden med tjejer?
Det känns lite så med tanke på saker du har skrivit här ibland ^^
ordet sliddjur är bara ett ord för kvinna. Nej jag dras inte till killar! men en gång i tiden hade jag ett 3-4 år långt förhållande, tjänade 200-600 kroner timmen, slutade upp med att ''jag'' fick massa skulder osv som givetvis är lösta sen länge. Men sen den dagen sa jag till mig själv ''jag ska inte ha någon flickvän på väldigt länge''
Quote (Simon @ 23 Feb 2014 21:55)
han är white trash slödder som inte kan stå sitt kast efter han gjort en tjej på smällen och inte kan ta sitt ansvar. det är iaf min uppfattning från någon tråd som låg uppe förr. därav att han är gay

hörrö simon, OM du klarar av att läsa och tyda saker & ting så förstår du mig. Tar inte den här sidan speciellt seriöst, älskar att driva med folk. Många här inne förstår det också, Men så finns det såna som dig som helt enkelt inte klarar av att se igenom mina meningar och gör som barnen, tar saker & ting ordagrant. Men för att ge dig svar ang ''barn & ansvar tråden'' så kan jag för en gångs skull vara seriös. Jag skulle bli farsa för drygt 5 år sedan, och accepterade och skulle stå mitt kast, men vart missfall. Och skulle jag nu bli pappa så skulle den/det/hen/hon få det bra. och skulle göra allt i min kraft för att stötta det
och jag? gay? nej. Dock är jag bra sugen och trycka den i fisen påre för att du rekommenderade stilett i somras