Quote (Dreamfuel @ May 23 2013 05:26pm)
Jag har ingen lust att diskutera politik på internet då det sällan kommer någonvart, så detta blir min enda post.
Att säga att alla SD-are är rasister och nazister är PRECIS samma sak som att säga att alla negrer är kriminellt avskum.
Det är verkligen inte rättvist mot de som faktist röstar på SD av andra skäl än att de vill bli av med invandrare.
Det är det enda "någorlunda" vettiga partiet som inser farorna med denna fruktansvärt verklighetsfrånvända flyktingpolitik, och arbetar för att ändra på den.
Detta uppror har väldigt lite med politik att göra just nu. Det är ett stort gäng kriminnelt slödder med för lite att göra som tycker att det är kul att försöra saker. Samma pack som går runt på vardagar och har sönder busskurer bland annat.
Dessa finns i Samtliga förorter, och även på andra, "rikare" ställen.
Att detta gynnar SD är det inget snack om. Det man får se är invandrare som visar noll respekt och tacksamhet, och det är den enda bilden man får. Det kommer definitivt inte att gynna stenkastarna iallafall.
Nu slutar vi snacka politik, och håller oss till vad som skall diskuteras här.
Rapport från Spånga: Afrikan, 35-40 år gammal står och slänger sten på Svenskar och skriker Allahu Ahkbar tills polis kommer och plockar honom. Möjligtvis drogpåverkad.
Mer än så har jag inte just nu. Har ingen lust att gå ut ikväll och ta reda på mer heller. Antingen blir man rånad och misshandlad av invandrargäng, eller så blir man misstänkt för något av polisen, eller så kommer skinheads och jiddrar. I vilket fall som helst så säger jag pass.
( bor mitt i skiten för er som inte vet det. )
Gillar inte heller att diskutera politik på jsp/internet och jag håller helt med om det första du säger. Sen förkastar jag det som sker, men om de som gör det har något att vara särskilt tacksamma om vet jag inte...