d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Lol Vs Hon Vs Dota2
Prev13456711Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 26 2012 09:56am
l0l HoN är ju extremt dålig jämfört med andra Moba, bara folk som spelat det ett bra tag som tycker det är bättre än alla andra.

Tråden är ju ändå baserad på det folk spelar mest, dvs LoL vinner.

gzglhf
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Dec 26 2012 09:56am
tycker egentligen inte om något av dem, men spelar bara lol av dom.
dels för att väldigt många som jag känner spelar det, och för att nu när jag lika blivit så jävla bra och kan allt är det bara fortsätta.

kan tillägga att jag har provat alla, och gillade lol mest av dom.

This post was edited by Nickeee on Dec 26 2012 09:57am
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 26 2012 09:58am
Quote (Nickeee @ 26 Dec 2012 16:56)
tycker egentligen inte om något av dem, men spelar bara lol av dom.
dels för att väldigt många som jag känner spelar det, och för att nu när jag lika blivit så jävla bra och kan allt är det bara fortsätta.

kan tillägga att jag har provat alla, och gillade lol mest av dom.


Spelat dota2 en gång, provat allt :PpPPpPPpPpPpPP
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 26 2012 09:58am
Quote (whifrA @ 26 Dec 2012 16:55)
lmao.




ITT: Folk som spelar ett av spelen jättemycket och smått rört de andra spelen analyserar.


Jag spelade Dota mer än alla de andra 3 tillsammans men HoN är som dota + en DLC/xpack. Ez val! :angry:

lol suger helt enkelt :lol:
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Dec 26 2012 09:58am
Quote (Marcusd0 @ 26 Dec 2012 16:56)
l0l HoN är ju extremt dålig jämfört med andra Moba, bara folk som spelat det ett bra tag som tycker det är bättre än alla andra.

Tråden är ju ändå baserad på det folk spelar mest, dvs LoL vinner.

gzglhf


Syftet med tråden var att de som spelar något utav spelen motiverar varför just det är bäst så jag kan välja vad som passar mig B)
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Dec 26 2012 10:00am
Quote (SCXiao @ 26 Dec 2012 16:58)
Syftet med tråden var att de som spelar något utav spelen motiverar varför just det är bäst så jag kan välja vad som passar mig B)


dota1 - om du vill ha ett gammalt spel
hon - om du är en avdankad moba spelare
lol - om du är dålig och vill ha lättaste möjliga
dota2 - om du vill lära dig moba
roi - troll
smite - troll mmo-style
andra moba - nn

gl
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Dec 26 2012 10:01am
Quote (Nickeee @ Dec 26 2012 04:56pm)
tycker egentligen inte om något av dem, men spelar bara lol av dom.
dels för att väldigt många som jag känner spelar det, och för att nu när jag lika blivit så jävla bra och kan allt är det bara fortsätta.

kan tillägga att jag har provat alla, och gillade lol mest av dom.


I klass med kattosts midalee :rofl:
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Dec 26 2012 10:03am
Quote (Marcusd0 @ Dec 26 2012 05:56pm)
l0l HoN är ju extremt dålig jämfört med andra Moba, bara folk som spelat det ett bra tag som tycker det är bättre än alla andra.

Tråden är ju ändå baserad på det folk spelar mest, dvs LoL vinner.

gzglhf


motivera, varför är HoN extremt dåligt jämfört med andra moba =)?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 26 2012 10:05am
Quote (sofft @ 26 Dec 2012 17:03)
motivera, varför är HoN extremt dåligt jämfört med andra moba =)?


Marcus can't deny! :ph34r:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Dec 26 2012 10:15am
Quote (SCXiao @ 26 Dec 2012 17:38)
Inget jag tänkte på när jag gick över till HoN tbh :O




Varför spelar du LoL ifall Dota > ? :P


För jag suger på DotA nowdays :b

Skulle väl ta 2-3 månader att komma tillbaka till samma nivå men orkar inte lägga den tiden :c

Plus att alla IRL's är noobs och lirar LoL :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456711Next
Add Reply New Topic New Poll