Quote (snoramej @ 19 Oct 2012 17:21)
Okej.
Man kan säga att det man gör i tonåren präglar hjärnan. Det sker en överlevnadskamp för vilka nervceller som ska ha kontakt med varandra. Forskarna kallar det ”use it or lose it”, använd nervcellerna annars försvinner de. Alla kan inte överleva. Naturen har givit oss en överproduktion. Ägnar man sig mycket åt musik stärks vissa delar av hjärnan särskilt mycket, dansar man intensivt stärks andra och studerar man eller spelar datorspel dagarna i ända präglar det hur hjärnan utvecklas.Quote (RuWL @ 19 Oct 2012 17:30)
Ge dig me din översittarattityd ser inte att nån gjort dig något.
Tagga
ner och tänk över vem det är som borde mogna här.
har inget hat emot killen

eller nån annan här inne! haha ingen känner mig
men är man spydig och stor på nätet kan man iaf läsa fakta? behöver nödvändigtvis inte hata snubben för de?
dessutom har det inget med översittarattityd att göra? det är fakta?
This post was edited by Chefen on Oct 19 2012 11:37am