d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Donerar Fg Till Makta För Namechange
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 19 2012 10:50am
Quote (Chefen @ 19 Oct 2012 18:40)
barn skall visa vuxna män som jobbar och sliter med respekt! bespara dig tiden att kommentera mig!


Hoppas du skämtar.
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Oct 19 2012 10:51am
Quote (PhearCIII @ Oct 19 2012 03:47pm)
Birthday: Nov 13 1994 (Male)


Nu skrev han ju aldrig att han höjde medelåldern?
Men du kanske bara är för dum för att förstå.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 19 2012 11:20am
Quote (snoramej @ 19 Oct 2012 16:50)
Hoppas du skämtar.


Mognadsprocess. Att tonåringars framtidsplaner ofta bara sträcker sig till nästa fredag kan förklaras av ny hjärnforskning. Förmågan till överblick mognar inte förrän efter 20. Den amerikanske hjärnforskaren Jay Giedd överraskades över hur mycket hjärnan förändras under tonåren. Det man gör under den här tiden präglar hjärnan.

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 19 2012 11:21am
Quote (Chefen @ 19 Oct 2012 19:20)
Mognadsprocess. Att tonåringars framtidsplaner ofta bara sträcker sig till nästa fredag kan förklaras av ny hjärnforskning. Förmågan till överblick mognar inte förrän efter 20. Den amerikanske hjärnforskaren Jay Giedd överraskades över hur mycket hjärnan förändras under tonåren. Det man gör under den här tiden präglar hjärnan.


Okej.
Member
Posts: 3,907
Joined: Jan 17 2008
Gold: 3,895.72
Oct 19 2012 11:30am
Quote (Chefen @ 19 Oct 2012 18:20)
Mognadsprocess. Att tonåringars framtidsplaner ofta bara sträcker sig till nästa fredag kan förklaras av ny hjärnforskning. Förmågan till överblick mognar inte förrän efter 20. Den amerikanske hjärnforskaren Jay Giedd överraskades över hur mycket hjärnan förändras under tonåren. Det man gör under den här tiden präglar hjärnan.


Ge dig me din översittarattityd ser inte att nån gjort dig något.

Tagga ner och tänk över vem det är som borde mogna här.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 19 2012 11:34am
Quote (snoramej @ 19 Oct 2012 17:21)
Okej.



Man kan säga att det man gör i tonåren präglar hjärnan. Det sker en överlevnadskamp för vilka nervceller som ska ha kontakt med varandra. Forskarna kallar det ”use it or lose it”, använd nervcellerna annars försvinner de. Alla kan inte överleva. Naturen har givit oss en överproduktion. Ägnar man sig mycket åt musik stärks vissa delar av hjärnan särskilt mycket, dansar man intensivt stärks andra och studerar man eller spelar datorspel dagarna i ända präglar det hur hjärnan utvecklas.

Quote (RuWL @ 19 Oct 2012 17:30)
Ge dig me din översittarattityd ser inte att nån gjort dig något.

Tagga ner och tänk över vem det är som borde mogna här.



har inget hat emot killen :) eller nån annan här inne! haha ingen känner mig

men är man spydig och stor på nätet kan man iaf läsa fakta? behöver nödvändigtvis inte hata snubben för de?

dessutom har det inget med översittarattityd att göra? det är fakta?

This post was edited by Chefen on Oct 19 2012 11:37am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 19 2012 11:38am
Quote (Chefen @ 19 Oct 2012 17:40)
barn skall visa vuxna män som jobbar och sliter med respekt! bespara dig tiden att kommentera mig! 


stämmer mycket bra! japp men till skillnad ifrån mig sprider jag inte ut smörja som hans... om han bara visste hur många ärliga svartingar det är som betalar hans hyra & mat.

sen så är jag nog inte alls kvar då, inget jag ska hugga i sten men vart borta längre perioder. speciellt då jobben tar upp större delen av min tid

1+
många här inne verkar vara född 94, och anser inte dom som en vuxen man. E/ speciellt då jag jobbat sen dom var 12 år gammal


Så om jag förstår dig på rätt sätt.. Du är grinig för att jag "är" en rasist? Med tanken på att du har varit här i stort sett sedans 2008 så får jag fråga dig om du har blivit dum på riktigt eller bara trollar?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 19 2012 12:12pm
Quote (Makta @ 19 Oct 2012 19:38)
Så om jag förstår dig på rätt sätt.. Du är grinig för att jag "är" en rasist? Med tanken på att du har varit här i stort sett sedans 2008 så får jag fråga dig om du har blivit dum på riktigt eller bara trollar?


Var nog bara dags för dagens dos av E-drama.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 19 2012 12:16pm
Quote (Makta @ 19 Oct 2012 17:38)
Så om jag förstår dig på rätt sätt.. Du är grinig för att jag "är" en rasist? Med tanken på att du har varit här i stort sett sedans 2008 så får jag fråga dig om du har blivit dum på riktigt eller baratrollar?


:rolleyes: har man tråkigt skapar man nått kul, UTAN att röra på sig

Quote (berhemuli @ 19 Oct 2012 18:12)
Var nog bara dags för dagens dos av E-drama.



du känner mig obv :D
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 19 2012 12:25pm
Quote (PhearCIII @ Oct 19 2012 04:47pm)
Birthday: Nov 13 1994 (Male)


Skapligt jävla iq befriad ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll