d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Kung Af Swesub > Val 2012
Prev13456715Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 10 2012 07:52am
Quote (SCXiao @ Oct 10 2012 02:51pm)
Don't blame the black guy


du borde ju vinna utan tvekan

superreportarn
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Oct 10 2012 08:04am
Quote (dej @ 10 Oct 2012 15:52)
du borde ju vinna utan tvekan

superreportarn


Quote (Spetch @ 9 Oct 2012 23:27)
vars uppgift är att vara ett arsle mot allt och alla, kommentera alla på ett negativt sätt medan ni därpå
snart efter startar tidskrifts dikter i detta forum där ni pratar illa om de nykomlingarna vi fått.


Får väl bolda nästa mening också :angry:
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 10 2012 08:10am
Quote (SCXiao @ Oct 10 2012 03:04pm)
Får väl bolda nästa mening också :angry:


svarter klagar ju aldrig på någon annan än sina arbetskamrater?
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Oct 10 2012 08:14am
Quote (dej @ 10 Oct 2012 16:10)
svarter klagar ju aldrig på någon annan än sina arbetskamrater?


Och jag röstade på snoramey
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Oct 10 2012 08:22am
All makt åt Makta, vår befriare!
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 10 2012 08:24am
Quote (Spetch @ 9 Oct 2012 23:29)
Giraff finns inte med i listan då han är satt som drottning i all framtid.


Meh
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Oct 10 2012 08:25am
Quote (Giraff @ 10 Oct 2012 16:24)
Meh




This post was edited by SCXiao on Oct 10 2012 08:25am
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 10 2012 08:26am
Quote (SCXiao @ Oct 10 2012 03:25pm)
http://img534.imageshack.us/img534/6453/391546.jpg


To the face
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 10 2012 08:31am
vafan
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 10 2012 08:32am
Kung av swesub, hmmm...
Imo är det inte nån coolboy i denna lista som svär och dampar och lever om "mot alla och alla".




Men om det är nån ragesnubbe man ska rösta på så passar ju xpdbra?!

Makta är väl diktator, eller räknar ni det som samma som kung?!

Dej hade kunnat vara också, han har väl rage:at en del förut, eller?

Ciao, rage:ar väl inte heller direkt, men han är bara sur/små-elak/jobbig ibland (no offense.)

Resten är väl inga direkta "elakinger/ragers".
Så jag ser ingen riktig "vara elak mot allt o alla" förutom xpd?!




Dock tycker jag swesubs kungliga tron ska baseras på positiva egenskaper, men det är väl bara jag som tycker de >_<

This post was edited by Litttle_Brother on Oct 10 2012 08:32am
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456715Next
Add Reply New Topic New Poll