d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Folk Till Sweden Guilden Tack
Prev13456714Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 26 2012 01:36pm
Quote (Fil @ Sep 26 2012 06:05pm)
Fast det där har med bildning att göra, inte intelligens.
Dock en ganska grundläggande bildningsnivå, men det är en annan femma :lol:


Det där är jävligt sant, jag försökte argumentera just den ståndpunkten för en tjejpolare nyligen men hon vägrade lyssna.

I hennes värld var intelligens och utbildning exakt samma sak
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 26 2012 01:38pm
Quote (Kuw @ 26 Sep 2012 21:23)
whinar ni fortfarande eller är de över nu?


Vi är swesub.
Never forgive, never forget är mottot här på ett ungefär.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 26 2012 01:48pm
Quote (PlaaD @ 26 Sep 2012 21:38)
Vi är swesub.
Never forgive, never forget är mottot här på ett ungefär.


tacka fan för det, annars hade det varit förbannat tråkigt och jag hade definitivt inte varit kvar här.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 26 2012 02:09pm
Quote (RistVaLL @ Sep 26 2012 07:20pm)
d2jsp's största random-guild helt klart.


Men det roliga är att det kryllar av svenskt folk där. Problemet är att medan 42% är utvecklingsstörda så är 57.5% users som ingen vet vilka de är. och 0.5% är kuw.


Quote (PlaaD @ Sep 26 2012 09:38pm)
Vi är swesub.
Never forgive, never forget är mottot här på ett ungefär.


Precis! Vi är misslyckade /B/ folk som måste ta ut våra aggressioner på ett forum som detta.

This post was edited by Spetch on Sep 26 2012 02:10pm
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Sep 26 2012 02:16pm
Quote (Spetch @ 26 Sep 2012 22:09)
Precis! Vi är misslyckade /B/ folk som måste ta ut våra aggressioner på ett forum som detta.


Vi är /b/ minus porr och bronies
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 26 2012 02:17pm
Quote (SCXiao @ Sep 26 2012 10:16pm)
Vi är /b/ minus porr och bronies



Quote (Spetch @ 8 Aug 2010 01:10)
Quote
Välkommen till jsp.
Vi är ungefär lika seriösa som /b/ eller existenz.
Puss


This post was edited by Spetch on Sep 26 2012 02:17pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 26 2012 02:22pm
Quote (SCXiao @ 26 Sep 2012 22:16)
Vi är /b/ minus porr och bronies


Hade vart porr överallt om inte modsen va så petiga :ph34r:


Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 26 2012 02:22pm
Quote (SCXiao @ Sep 26 2012 09:16pm)
Vi är /b/ minus porr och bronies


Aldrig fattat varför det finns så jävla mycket bronies på /b/, dom har för fan ett my little pony board.

Det är ungefär som vi alla skulle ditcha detta subforumet och börja skapa alla våra svenska trådar i General chat istället

sense, makes none

This post was edited by Svartermetalisk on Sep 26 2012 02:22pm
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 26 2012 02:23pm
Quote (Svartermetalisk @ Sep 26 2012 10:22pm)
Aldrig fattat varför det finns så jävla mycket bronies på /b/, dom har för fan ett my little pony board.

Det är ungefär som vi alla skulle ditcha detta subforumet och börja skapa alla våra svenska trådar i General chat istället

sense, makes none


Men det hade vart roligt att ha en officiell svensk chat i GC? :D
Member
Posts: 4,435
Joined: Nov 20 2007
Gold: 294.80
Sep 26 2012 02:30pm
Quote (Spetch @ 26 Sep 2012 21:09)
Men det roliga är att det kryllar av svenskt folk där. Problemet är att medan 42% är utvecklingsstörda så är 57.5% users som ingen vet vilka de är. och 0.5% är kuw.


Random attack, love it!.

ifs även du måste ta en paus från runkandet.

Go Back To Svenska Topic List
Prev13456714Next
Closed New Topic New Poll