Quote (RistVaLL @ Sep 26 2012 07:20pm)
d2jsp's största random-guild helt klart.
Men det roliga är att det kryllar av svenskt folk där. Problemet är att medan 42% är utvecklingsstörda så är 57.5% users som ingen vet vilka de är. och 0.5% är kuw.
Quote (PlaaD @ Sep 26 2012 09:38pm)
Vi är swesub.
Never forgive, never forget är mottot här på ett ungefär.
Precis! Vi är misslyckade /B/ folk som måste ta ut våra aggressioner på ett forum som detta.
This post was edited by Spetch on Sep 26 2012 02:10pm