d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev13456736Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 1 2012 02:25pm
Quote (Fil @ Sep 1 2012 09:23pm)
Försökte bara vara rolig också. Jag vet att exzit inte har mig i sin sig..
Tänkte göra ett troll a la spaz.. Men jag pallar ick :cry:


Du har en triljard posts, acc från 07 och du är en ganska bright snubbe

Chansen att ngn tror på att du går på den där är ungefär noll :D

Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 1 2012 02:26pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 22:19)
Det var diskussion om whiskey tror jag

Intense hävdade att det var bajsnödigt att findricka whiskey och hestjevel hävdade att det var obildat att hälla i sig jack och på den vägen vart de


:lol:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 02:27pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 22:25)
Du har en triljard posts, acc från 07 och du är en ganska bright snubbe

Chansen att ngn tror på att du går på den där är ungefär noll :D


Ah

Förstod aldrig hur alla kunde gå på spaz när han gjorde sitt heller..

Jag visste av erfarenhet att han alltid var übernitisk med sina tradeposts.. Han gjorde det så seriöst som man kan göra det i paint..
Sen skulle han helt plötsligt ha gjort en screenshot ur windows, med ett itan värt massvis av fg's? Inte en chans!

Minns att de allra flesta gick på det när det begav sig :r

Quote (Intenso8 @ 1 Sep 2012 22:26)
:lol:


Sitter och dricker highland park 1998 i glencairnglas

u mad?

This post was edited by Fil on Sep 1 2012 02:28pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 1 2012 02:29pm
Quote (Fil @ 1 Sep 2012 22:27)
Ah

Förstod aldrig hur alla kunde gå på spaz när han gjorde sitt heller..

Jag visste av erfarenhet att han alltid var übernitisk med sina tradeposts.. Han gjorde det så seriöst som man kan göra det i paint..
Sen skulle han helt plötsligt ha gjort en screenshot ur windows, med ett itan värt massvis av fg's? Inte en chans!

Minns att de allra flesta gick på det när det begav sig :r



Sitter och dricker highland park 1998 i glencairnglas

u mad?


im mad + vad har jag missat :D

This post was edited by Intenso8 on Sep 1 2012 02:30pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 02:30pm
Quote (Intenso8 @ 1 Sep 2012 22:29)
har jag missat nåt roligt :O ?


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=44691382&f=79
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 1 2012 02:32pm
Quote (Fil @ Sep 1 2012 09:27pm)
Ah

Förstod aldrig hur alla kunde gå på spaz när han gjorde sitt heller..

Jag visste av erfarenhet att han alltid var übernitisk med sina tradeposts.. Han gjorde det så seriöst som man kan göra det i paint..
Sen skulle han helt plötsligt ha gjort en screenshot ur windows, med ett itan värt massvis av fg's? Inte en chans!

Minns att de allra flesta gick på det när det begav sig :r



Sitter och dricker highland park 1998 i glencairnglas

u mad?


Ja vad ska man säga? :D

Folk på D2 Europe är inte så jävla brajta haha
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 1 2012 02:34pm
Quote (Fil @ 1 Sep 2012 22:30)


jaha men den tråden har jag sett :P dock tyckte jag den var tråkig så la den aldrig på minne
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 02:35pm
Quote (Intenso8 @ 1 Sep 2012 22:34)
jaha men den tråden har jag sett :P dock tyckte jag den var tråkig så la den aldrig på minne


Åfan

Jag tyckte det var ett rätt jävla roligt troll.. Rätt kreativt ändå! :)

9 toasts för effort!

This post was edited by Fil on Sep 1 2012 02:36pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 1 2012 02:44pm
Quote (Fil @ 1 Sep 2012 22:35)
Åfan

Jag tyckte det var ett rätt jävla roligt troll.. Rätt kreativt ändå! :)

9 toasts för effort!


fast vem vet kanske inte var troll och han sitter atm och fapar till nån bögtrekant
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 02:50pm
Quote (Intenso8 @ 1 Sep 2012 22:44)
fast vem vet kanske inte var troll och han sitter atm och fapar till nån bögtrekant


Isåfall var hans porrmapp tom.
Det står klart och tydligt "antal filer i mappen: 0"
Men han kanske är bög ändå, bara det att just det här var ett troll? Det går inte att svara på utifrån givna uppgifter! ;P
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456736Next
Add Reply New Topic New Poll