Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 22:25)
Du har en triljard posts, acc från 07 och du är en ganska bright snubbe
Chansen att ngn tror på att du går på den där är ungefär noll

Ah
Förstod aldrig hur alla kunde gå på spaz när han gjorde sitt heller..
Jag visste av erfarenhet att han alltid var übernitisk med sina tradeposts.. Han gjorde det så seriöst som man kan göra det i paint..
Sen skulle han helt plötsligt ha gjort en screenshot ur windows, med ett itan värt massvis av fg's? Inte en chans!
Minns att de allra flesta gick på det när det begav sig :r
Quote (Intenso8 @ 1 Sep 2012 22:26)
Sitter och dricker highland park 1998 i glencairnglas
u mad?
This post was edited by Fil on Sep 1 2012 02:28pm