d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fått Mac I Skolan, Behöver Tips På Spel. > Tpb är Blockat.
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Aug 31 2012 05:20am
Quote (berhemuli @ Aug 31 2012 12:28pm)

Vänta va, du går i nian? Och du vet redan att dina gymnasielärare suger?


Har sagt att mina lärare suger, inte mina gymnasie lärare, herregud.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 31 2012 06:03am
Quote (Bossolv @ 31 Aug 2012 13:20)
Har sagt att mina lärare suger, inte mina gymnasie lärare, herregud.


Ah förlåt mitt miss, visste inte att barnen blivit så bortskämda i skolan nuförtiden att ni får laptops redan på högstadiet.
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Aug 31 2012 06:21am
Shit vilket drama.
Ungar hela bunten
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 31 2012 06:35am
Quote (Mikob @ 31 Aug 2012 14:21)
Shit vilket drama.
Ungar hela bunten


Du är bara avundsjuk för att dif vinner ikväll!

wait wat.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll