Quote (Tixon @ 28 Aug 2012 08:22)
Jaa det är för jävligt att de ger alla i hela sverige möjligheten att få tv-kanaler!!11!1 hemskt!
Är du efterbliven eller?
"Ger möjligheten"?!?
De påtvingar folk "möjligheten" att se några kanaler, spelar ingen roll om man är intresserad eller inte, och 2000 kronor, det är ändå inga småpengar.
Själv kollar jag knappt på tv alls, och när jag kollar så är det inte svt1 eller 2, motivera då varför jag ska betala 2000 kronor för dom kanalerna?