d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Tv Avgift
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 28 2012 12:27am
kan ju alltid göra som jag, skit i adressändring
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 28 2012 12:36am
känns ju tattigt o säga att man inte äger nån tv, de vet ju att 99% av folket gör det :p
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 28 2012 12:44am
Quote (Tixon @ 28 Aug 2012 08:22)
Jaa det är för jävligt att de ger alla i hela sverige möjligheten att få tv-kanaler!!11!1 hemskt!


Är du efterbliven eller?
"Ger möjligheten"?!?

De påtvingar folk "möjligheten" att se några kanaler, spelar ingen roll om man är intresserad eller inte, och 2000 kronor, det är ändå inga småpengar.
Själv kollar jag knappt på tv alls, och när jag kollar så är det inte svt1 eller 2, motivera då varför jag ska betala 2000 kronor för dom kanalerna?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 28 2012 01:15am
Quote (Tixon @ Aug 28 2012 07:22am)
Jaa det är för jävligt att de ger alla i hela sverige möjligheten att få tv-kanaler!!11!1 hemskt!


Om du uppskattar möjligheten att få betala för grejjer du aldrig använder skulle jag kunna ha nytta av ett par nya löparskor, vad säger du slänger du in 1000 spänn på mitt konto?

Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Aug 28 2012 01:47am
Betalar Tv-avgiften, lyssnar på radio(p3) hela arbetsdagen.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 28 2012 01:53am
Betalar inte Tv-avgiften, lyssnar på radio(p3) hela arbetsdagen.
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Aug 28 2012 04:10am
Quote (AsDrake @ Aug 28 2012 09:53am)
Betalar inte Tv-avgiften, lyssnar på radio(p3) hela arbetsdagen.


waz ez ty
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Aug 28 2012 04:16am
oj

This post was edited by Yla123 on Aug 28 2012 04:42am
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 930.63
Trader: Trusted
Aug 28 2012 05:31am
Quote (Fil @ 28 Aug 2012 08:44)
Är du efterbliven eller?
"Ger möjligheten"?!?

De påtvingar folk "möjligheten" att se några kanaler, spelar ingen roll om man är intresserad eller inte, och 2000 kronor, det är ändå inga småpengar.
Själv kollar jag knappt på tv alls, och när jag kollar så är det inte svt1 eller 2, motivera då varför jag ska betala 2000 kronor för dom kanalerna?



Han var nog inte speciellt seriös med det påståendet xD
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Aug 28 2012 09:11am
Quote (Fil @ 28 Aug 2012 08:44)
Är du efterbliven eller?
"Ger möjligheten"?!?

De påtvingar folk "möjligheten" att se några kanaler, spelar ingen roll om man är intresserad eller inte, och 2000 kronor, det är ändå inga småpengar.
Själv kollar jag knappt på tv alls, och när jag kollar så är det inte svt1 eller 2, motivera då varför jag ska betala 2000 kronor för dom kanalerna?


du betalar för SR också inte enbart SVT...
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll