d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Finns I Erat Kylskåp?
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 20 2012 10:50am
Quote (Svartermetalisk @ Aug 20 2012 03:17pm)
Så använd linser istället

du är lika flexibel som en treåring

'Jag kan inte äta fiskpinnar för jag äter inte potatis'

because fuck logic



haha min bror är sån med, brorsan: "det finns inte mycket här hemma" jag - ta hamburgare då! "men det finns ju inget bröd" jag - men skit i brödet o ta nåt annat.
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Aug 20 2012 10:50am
Quote (Spetch @ Aug 20 2012 05:16pm)
http://i48.tinypic.com/sbtt2s.jpg


hahaha

fyfan

har det som jag behöver ha i meine kylskåp :>

This post was edited by Yla123 on Aug 20 2012 10:51am
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 20 2012 02:47pm
Mitt fantastiska kylskåp

Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 20 2012 03:02pm
Quote (Kerzhakov @ 20 Aug 2012 16:23)
Är faktist inte kräsen men det finns få saker jag inte äter och ni nämner i stort sätt alla dom sakerna :P

Äter allt förrutom:

Potatis
Fläsk
helst inget friterat eller panerat





Skippar inte potatis pga skalet -.-''



Gillar ditt kylskåp spetch :drool:


fyfan, pärern å fläske är ju gött som fan
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 20 2012 03:34pm
en häst
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Aug 20 2012 03:41pm
Kan inte folk slänga upp bilder på era kylskåp? Blev av någon anledning väldigt nyfiken
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Aug 20 2012 03:52pm
Just nu har jag typ bara mjölk, ketchup, margarin, potatis och några askar körsbärstomater :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 20 2012 04:02pm
Yo

Balsamvinäger
Parmesanost
1 kg Keso
3 liter Mjölk
3 Liter youghurt
Köttfärssås jag lagade ikväll
20 dosor nikotinfritt snus
20 ägg
Porterstek, potatis, sås (donut från farmor)
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 20 2012 04:04pm
Quote (Svartermetalisk @ Aug 21 2012 12:02am)
Yo

Balsamvinäger
Parmesanost
1 kg Keso
3 liter Mjölk
3 Liter youghurt
Köttfärssås jag lagade ikväll
20 dosor nikotinfritt snus
20 ägg
Porterstek, potatis, sås (donut från farmor)


ändå ruttat
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 20 2012 04:18pm
Quote (Charlieone @ Aug 20 2012 11:04pm)
ändå ruttat


Ruttat?

wat?
Go Back To Svenska Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll