d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Cs:go > Counter Strike - Globas Offensive
Prev13456712Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,141
Joined: Jun 25 2005
Gold: Locked
Aug 21 2012 06:27am
1.3 >
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 22 2012 12:31pm
Quote (miken @ Aug 21 2012 02:27pm)
1.3 >


indeed :(





This post was edited by Spetch on Aug 22 2012 12:31pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 26 2012 02:10pm
cs go är hemskt jäkla dåligt spel, fortsätt med 1.6!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 26 2012 02:11pm
Quote (Spetch @ Aug 22 2012 07:31pm)
indeed :(

http://r0m30.clan.su/Logo-Pic/cs1.jpg

http://img.brothersoft.com/screenshots/softimage/c/counter-strike-219123-1236836658.jpeg


AAHHHHHHHH

Nostalgi'd
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 26 2012 02:15pm
Quote (Svartermetalisk @ Aug 26 2012 10:11pm)
AAHHHHHHHH

Nostalgi'd


Blir så varm i kroppen när jag kollar på bilderna
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Aug 27 2012 08:31am
Tja. Ska man köpa spelet?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Aug 27 2012 09:39am
Quote (ImoK @ 27 Aug 2012 15:31)
Tja. Ska man köpa spelet?


Tycker det är helt ok. Kostar inte hellre många kronor!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 27 2012 09:54am
Quote (Makta @ Aug 27 2012 05:39pm)
Tycker det är helt ok. Kostar inte hellre många kronor!



This! :)
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 28 2012 01:13am
Quote (Makta @ Aug 27 2012 03:39pm)
Tycker det är helt ok. Kostar inte hellre många kronor!


vart köpte ni det? genom steam eller?
Member
Posts: 5,942
Joined: Mar 14 2007
Gold: 9.00
Aug 28 2012 06:37pm
crabbspel :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456712Next
Add Reply New Topic New Poll