d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ~den Officiella Runescape Tråden~
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 5 2012 12:15pm
var lvl 89 för typ 6-7 år sedan.
kul då, men inte nu.

lobsterfiske>all
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,014.37
Aug 5 2012 01:16pm
Quote (Spetch @ 4 Aug 2012 20:55)
lul... Varför är folk så kåta i FG? Har donerat bort ca: 15k de senaste 5 månaderna...
Vad ska ni göra för skiten? Köpa en lägenhet? Nya fälgar till bilen? En 5:a grönt? ...


Du tvingade mig att använda mitt till d2 :(
Member
Posts: 101
Joined: Jul 19 2012
Gold: 0.00
Aug 7 2012 10:26am
http://services.runescape.com/m=news/bug-abusers-banned

d4rk_mayhem 1791 Total 296 Days Played

;;whoops
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll