d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Rip Broodwar > :<
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 4 2012 07:51am
Quote (umade @ 4 Aug 2012 15:50)
Så kan man ju inte säga Martin. Det är som att säga att Björn Borg är ingenting jämfört med Djokovic, för att Djokovic skulle vinna om de möttes idag och Borg var 25.
Självklart går det frammåt, det gör det inom allt förutom Johans kärleksliv, men det betyder inte att det är mer imponerande att vara bra idag jämfört med att vara bra 2005.


Hahaha, mitt kärleksliv? Bättre kan du väl?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 4 2012 07:52am
Quote (snoramej @ Aug 4 2012 03:51pm)
Hahaha, mitt kärleksliv? Bättre kan du väl?


Jag skojade <3
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 4 2012 07:52am
Quote (umade @ 4 Aug 2012 15:52)
Jag skojade <3


Du har tappat din swag
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 4 2012 07:53am
Quote (snoramej @ Aug 4 2012 03:52pm)
Du har tappat din swag


Who needs swag when you have jsp acct
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 4 2012 07:55am
droppade lite knowledge ist för att trolla. alla skiter i mig ändå... kul
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 4 2012 07:56am
Quote (Charlieone @ 4 Aug 2012 15:55)
droppade lite knowledge ist för att trolla. alla skiter i mig ändå... kul


Du har också tappat din swag. Brukade vara sjukt nice men nu är du ju bara bitter och arg hela tiden. Patetiskt egentligen.
Member
Posts: 1,200
Joined: Feb 4 2008
Gold: 0.00
Aug 4 2012 07:57am
Quote (snoramej @ 4 Aug 2012 15:56)
Du har också tappat din swag. Brukade vara sjukt nice men nu är du ju bara bitter och arg hela tiden. Patetiskt egentligen.


vaknat på fel sida imorse?
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 4 2012 08:00am
Quote (snoramej @ Aug 4 2012 03:56pm)
Du har också tappat din swag. Brukade vara sjukt nice men nu är du ju bara bitter och arg hela tiden. Patetiskt egentligen.


nja, eftersom vi är inne på "rip starcraft" ämnet kan jag säga att jag bara blev jätte trött på din personlighet... eller kanske snarare din brist på personlighet.

annars är jag pigg och glad, kexchoklad osv
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 4 2012 08:03am
Johan, du kan inte ta skämt. Det är därför det är kul att skoja med dig. :(

Jag tycker att man jämföra spelare och lag, men att säga att lag idag är bättre idag än lag för tio år sedan på grund av taktiker som är framtagna idag är bara fel.
För att vara bäst på sin tid gjorde heaton & co. vad dom behövde. Det fanns många bra lag på den tiden också.
Vill man jämföra lag/spelare från olika eror så får man kolla på vad spelaren/laget vann. Man kan inte bara säga att eftersom mössen är bättre idag så är
spelare idag bättre, på samma sätt som man inte kan säga att Messi är bättre än Maradona och syfta på att man spelar 4-1-2-3 idag som man inte gjorde förr.

/e inb4martintldr

This post was edited by umade on Aug 4 2012 08:14am
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 4 2012 08:27am
Quote (Grunthor @ Aug 4 2012 02:50pm)
är inte insatt i cs öht, men tkr det är häftigare att vara på toppen och ha en 'snabbare' förståelse än oppositionen än att ha perfekt mekaniskt spel och allt redan kartlagt av 'föregångare'


*Du har en poäng men personligen håller jag inte med

Jag tycker att det är mäktigare att vinna mot en stark motståndare med textbok cs 1a än med funky strats som dom inte sett förut.

Go Back To Svenska Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll