Johan, du kan inte ta skämt. Det är därför det är kul att skoja med dig.

Jag tycker att man jämföra spelare och lag, men att säga att lag idag är bättre idag än lag för tio år sedan på grund av taktiker som är framtagna idag är bara fel.
För att vara bäst på sin tid gjorde heaton & co. vad dom behövde. Det fanns många bra lag på den tiden också.
Vill man jämföra lag/spelare från olika eror så får man kolla på vad spelaren/laget vann. Man kan inte bara säga att eftersom mössen är bättre idag så är
spelare idag bättre, på samma sätt som man inte kan säga att Messi är bättre än Maradona och syfta på att man spelar 4-1-2-3 idag som man inte gjorde förr.
/e inb4martintldr
This post was edited by umade on Aug 4 2012 08:14am