d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Anledning Till Att Skippa Spriten
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 2 2012 08:49am
Quote (dej @ Aug 2 2012 04:45pm)
nä, men allt är spam

jag definierade "något bra" som "något vettigt" och inte "något positivt"

det här forumet är bara ett hål för +1 nu för tiden. finns vissa tillfällen då det är givande men 9/10 trådar är för +1


Jo, så är det ju.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll