d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Os-tråden!
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 1 2012 09:43am
gymnastik nu^^

judon var spännande
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 1 2012 09:45am
Quote (dej @ Aug 1 2012 05:43pm)
gymnastik nu^^

judon var spännande


Har snoppen framme

Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 1 2012 09:50am
Quote (umade @ Aug 1 2012 04:45pm)
Har snoppen framme


killar :-)
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 1 2012 11:23am
tyngdlyftning för herrar på svt.se nu
Member
Posts: 32,923
Joined: Dec 22 2008
Gold: 2,208.00
Aug 2 2012 04:18am
USA var rätt sjuka igår i basket ^^
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 2 2012 06:31am
Quote (xDallen @ Aug 2 2012 11:18am)
USA var rätt sjuka igår i basket ^^


USA är kungarna i basket

vänta tills de spelar på riktigt ^^
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 2 2012 08:39am
Nytt OS-silver för oss i skytte. Härligt!
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 2 2012 09:59am
Det bästa med gymnastik är när dom kommenterar. Allt dom säger misstolkas snuskigt.
"Nu får dom känna på redskapet."

;)
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 2 2012 10:05am
Quote (umade @ Aug 2 2012 04:59pm)
Det bästa med gymnastik är när dom kommenterar. Allt dom säger misstolkas snuskigt.
"Nu får dom känna på redskapet."

;)


hon som kommenterar är helt ok. hon är rätt cheesy och jobbig ibland men kan sina saker iaf
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 2 2012 10:08am
Quote (dej @ Aug 2 2012 06:05pm)
hon som kommenterar är helt ok. hon är rätt cheesy och jobbig ibland men kan sina saker iaf


Känns som att dom pratar om snusk hela tiden, speciellt Veronica
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll