d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Car From Sweden - Where I Can Buy ?
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 23 2012 03:25pm
Och nej, har inget emot dig heller. Men att fläka ur sig om att SAAB är dåliga bilar utan vidare argument är ju bara dumt.
Fine att det finns bättre, men vad du har skrivit är rent ut sagt att det är skit.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 23 2012 09:21pm
Quote (Spetch @ 23 Jul 2012 21:25)
Och nej, har inget emot dig heller. Men att fläka ur sig om att SAAB är dåliga bilar utan vidare argument är ju bara dumt.
Fine att det finns bättre, men vad du har skrivit är rent ut sagt att det är skit.




jaha men säg så här då, efter 03 sa du? sålt en jävla massa? sedan 03 har saam haft 1 drömår och efter de har dom sålt ~31k vilar, de är 25k under deras ''milda'' planering
900 är en failad 9-3, 9000 ska vara en av saabs slitvargar MEN prova tryck ner lite ladd eller kör lite hårdare så rasar dom. inte ens saabs racing låda på 25 k håller
9-3 vart en flopp och 9-5, iallafall barnmodellerna. billiga men hållbarheten på framvagnen/drivlinan suger penis, inget av dom håller i mer än 1,5'2 år

dom nya X modellerna och vad dom nu heter verkar ju ändå hålla måtten, men då kostar dom lika mycket som en volvo (nya v70 drar inget/går ruskigt bra/ och en av volvo historiens bästa lådor!)

så, lite pengar så kan du satsa på en sån
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jul 24 2012 08:00am
Quote (Chefen @ Jul 24 2012 05:21am)
jaha men säg så här då, efter 03 sa du? sålt en jävla massa? sedan 03 har saam haft 1 drömår och efter de har dom sålt ~31k vilar, de är 25k under deras ''milda'' planering
900 är en failad 9-3, 9000 ska vara en av saabs slitvargar MEN prova tryck ner lite ladd eller kör lite hårdare så rasar dom. inte ens saabs racing låda på 25 k håller
9-3 vart en flopp och 9-5, iallafall barnmodellerna. billiga men hållbarheten på framvagnen/drivlinan suger penis, inget av dom håller i mer än 1,5'2 år

dom nya X modellerna och vad dom nu heter verkar ju ändå hålla måtten, men då kostar dom lika mycket som en volvo (nya v70 drar inget/går ruskigt bra/ och en av volvo historiens bästa lådor!)

så, lite pengar så kan du satsa på en sån






Svar till "så, lite pengar så kan du satsa på en sån" - Det är ju det jag har skrivit. Saab är mycket bil för pengarna. Sen skrev jag i en annan post också att jag vilken dag i veckan som helst skulle valt en Audi framför SAAB.
Inte skrivit att det är "grymma" bilar. Det lär du inte hitta någonvart. Fortfarande en bra bil för ett rimligt pris.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 24 2012 09:49am
Quote (Chefen @ 24 Jul 2012 05:21)
jaha men säg så här då, efter 03 sa du? sålt en jävla massa? sedan 03 har saam haft 1 drömår och efter de har dom sålt ~31k vilar, de är 25k under deras ''milda'' planering
900 är en failad 9-3, 9000 ska vara en av saabs slitvargar MEN prova tryck ner lite ladd eller kör lite hårdare så rasar dom. inte ens saabs racing låda på 25 k håller
9-3 vart en flopp och 9-5, iallafall barnmodellerna. billiga men hållbarheten på framvagnen/drivlinan suger penis, inget av dom håller i mer än 1,5'2 år

dom nya X modellerna och vad dom nu heter verkar ju ändå hålla måtten, men då kostar dom lika mycket som en volvo (nya v70 drar inget/går ruskigt bra/ och en av volvo historiens bästa lådor!)

så, lite pengar så kan du satsa på en sån


Quote (Spetch @ 24 Jul 2012 16:00)
http://jslifestyle.blogg.se/images/2009/080820091030_48524679.jpg


Svar till "så, lite pengar så kan du satsa på en sån" - Det är ju det jag har skrivit. Saab är mycket bil för pengarna. Sen skrev jag i en annan post också att jag vilken dag i veckan som helst skulle valt en Audi framför SAAB.
Inte skrivit att det är "grymma" bilar. Det lär du inte hitta någonvart. Fortfarande en bra bil för ett rimligt pris.


ding ding ding... round 2

Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 20 2012 01:00pm
Är ju kul at han alltid tackar för sig :rolleyes:
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Aug 20 2012 01:19pm
u can buy it in sweden
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll