Quote (Spetch @ 23 Jul 2012 21:25)
Och nej, har inget emot dig heller. Men att fläka ur sig om att SAAB är dåliga bilar utan vidare argument är ju bara dumt.
Fine att det finns bättre, men vad du har skrivit är rent ut sagt att det är skit.
jaha men säg så här då, efter 03 sa du? sålt en jävla massa? sedan 03 har saam haft 1 drömår och efter de har dom sålt ~31k vilar, de är 25k under deras ''milda'' planering
900 är en failad 9-3, 9000 ska vara en av saabs slitvargar MEN prova tryck ner lite ladd eller kör lite hårdare så rasar dom. inte ens saabs racing låda på 25 k håller
9-3 vart en flopp och 9-5, iallafall barnmodellerna. billiga men hållbarheten på framvagnen/drivlinan suger penis, inget av dom håller i mer än 1,5'2 år
dom nya X modellerna och vad dom nu heter verkar ju ändå hålla måtten, men då kostar dom lika mycket som en volvo (nya v70 drar inget/går ruskigt bra/ och en av volvo historiens bästa lådor!)
så, lite pengar så kan du satsa på en sån