d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Super Nintendo
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 13 2012 06:56pm
Quote (whifrA @ Jul 13 2012 10:10pm)
snes >


chrono trigger, secret of mana, FF6, tales of phantasia etc <3


chrono trigger best game of all time, y?


chrono trigger muy caliente

This post was edited by Charlieone on Jul 13 2012 07:03pm
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jul 20 2012 05:31am
The lost vikings köpt! :wub:
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Jul 20 2012 06:06am
Drog igenom Zelda a link to the past.
Tröttnar aldrig på att spela det spelet!
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Jul 20 2012 06:20am
Quote (orvars @ Jul 20 2012 11:31am)
The lost vikings köpt! :wub:


Morsan satt och spela det på datorn minns jag.
Ljuvligt spel.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jul 20 2012 04:58pm
inte snes.. men spöade pappa idag på tetris med sladd på gameboy! stod 1987 i första texterna så är väl lite äldre.. men fortfarande skoj!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll