d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Peace & Love
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 1 2012 10:23am
Quote (Yllegarnet @ Jul 1 2012 06:22pm)
Fan va jobbigt :/ Var så äckligt bra :|


Hörde det efter, och hörde allt skrik och några låtar från Hotellrummet. Mina polare sa att det var helt galet bra :(

This post was edited by sofft on Jul 1 2012 10:24am
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 10:24am
Quote (sofft @ 1 Jul 2012 17:23)
Hörde det efter, och hörde allt skrik och några låtar från Hotellrummet. Mina polare sa att det var helt galet bra :(


Ah, vädret var passande också! Dom öppnar med Doomsday så börjar regnet bara vräka ner! Var sån jävla stämning! :D
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 1 2012 11:03am
Quote (Yllegarnet @ Jul 1 2012 06:24pm)
Ah, vädret var passande också! Dom öppnar med Doomsday så börjar regnet bara vräka ner! Var sån jävla stämning! :D


galet!! önskar jag var där ;P
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 1 2012 11:23am


Grabben bakom dig var min granne ;D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 11:23am
Quote (sofft @ 1 Jul 2012 18:23)
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/178549_3857825175754_754046729_o.jpg

Grabben bakom dig var min granne ;D


Hahaha har du oss på bild!? :D

e:

Eifeltower!!



This post was edited by Yllegarnet on Jul 1 2012 11:25am
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 1 2012 11:24am
Quote (Yllegarnet @ Jul 1 2012 07:23pm)
Hahaha har du oss på bild!? :D


Nope, men hittade denna på facebook, min polare hade lagt upp den ;D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 11:25am
Quote (sofft @ 1 Jul 2012 18:24)
Nope, men hittade denna på facebook, min polare hade lagt upp den ;D


Haha topp! :D

Så jävla kul, var fett värt att springa runt sådär även fast vi höll på att få banden klippta ett par gånger! :D
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Jul 1 2012 11:26am
Quote (Yllegarnet @ Jul 1 2012 07:25pm)
Haha topp! :D

Så jävla kul, var fett värt att springa runt sådär även fast vi höll på att få banden klippta ett par gånger! :D


hahaha, xD varför ville dom ta era band O.o? ;D
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Jul 1 2012 11:29am
Quote (Yllegarnet @ 1 Jul 2012 19:25)
Haha topp! :D

Så jävla kul, var fett värt att springa runt sådär även fast vi höll på att få banden klippta ett par gånger! :D


kan låta dryg nu med va fan....är uppmärksamhets behovet så stort att du springer runt så?
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Jul 1 2012 11:31am
Quote (sofft @ 1 Jul 2012 18:26)
hahaha, xD varför ville dom ta era band O.o? ;D


Man fick inte ha mask :P

Quote (K1NGEN @ 1 Jul 2012 18:29)
kan låta dryg nu med va fan....är uppmärksamhets behovet så stort att du springer runt så?


Det var ju galet bra, b-rudar u know

e: och inte riktigt för den skullen man gjorde det, vet du hur bra stämning det blev på folk eller? Vi fick sjukt mycket beröm och uppskattning

This post was edited by Yllegarnet on Jul 1 2012 11:32am
Go Back To Svenska Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll